niedziela, 29 kwietnia 2012

Udaję, że mi nie zależy.

Hej, mam pewien problem... otóż jakiś czas temu z pewnym chłopakiem wyznaliśmy sobie to co do siebie czujemy... Wiem, że mi na nim zależy, ale nie umiem jakoś tego pokazać, wręcz przeciwnie sprawiam wrażenie jakbym starała się go unikać. W pewnym sensie chyba tak jest, im bardziej on stara się do mnie zbliżyć ja chciałabym odsunąć się jak najdalej. Kompletnie nie rozumiem swojego  zachowania, przecież mnóstwo dziewczyn chce spędzać ze swoim chłopakiem jak najwięcej czasu, spędzać romantyczne chwile, a ja tymczasem stronię od tego, mimo, że ten chłopak nie jest mi obojętny. Nie wiem co mam robić i nie potrafię znaleźć przyczyn mojego zachowania. Pomocy! ;(

~Agnes






Droga Agnes!
Musisz być cierpliwa przede wszystkim, bo takiego typu zachowania nie przejdą Ci z dnia na dzień. Naucz się panować nad swoimi obawami - pewnie takowe masz? Nie możesz nie mieć powodu, dla którego tak się zachowujesz. Musisz się zastanowić nad przyczynami - może jesteś niedoświadczona i wstydzisz się bliskości? Może myślisz, że coś zrobisz źle? Po pierwsze - więcej odwagi! Próbuj i doświadczaj nowych rzeczy.
Jeśli znasz już powód, możesz zacząć nad tym pracować.
1. Jeśli chłopak chce się zbliżyć, nie wymawiaj się - jeśli tego chcesz. Może trudno jest robić coś wbrew sobie, ale podświadomie na pewno tego pragniesz. 2. Dodaj sobie pewności siebie - ubierz się w najlepsze ciuchy, stań przed lustrem i wymień swoje zalety!
3. Pomyśl nad sensem udawania obojętności. No bo jest jakiś? Nie! Bądź asertywna, wyjawiaj swoje uczucia i emocje. Niech ludzie wiedzą, że nie masz kamiennego serca ;)
 4. Przejmij inicjatywę - to dobry trening. Jeśli widzisz, że partner się stara, doceń to i odpłać się tym samym - zaproponuj wyjście, zacznij inny niż zwykle temat. Napisz pierwsza!
5. Kolejna rzecz: musisz powiadomić o tym partnera. Powiedz mu, że Twoje zachowanie nie jest adekwatne do tego, co czujesz. Może rozwiążecie problem razem? Nie bój się prosić o pomoc!

Pozdrawiam,
Tincia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x