środa, 13 czerwca 2012

Fryzura do owalnej twarzy

Dziewczyny, uwielbiam waszego bloga, ale mam pewien problem. Chciałabym zmienić coś w swoim wyglądzie i postanowiłam iść do fryzjera, ale zupełnie nie wiem jaką wybrać fryzurę. Mam półdługie, lekko cieniowane włosy, w miarę proste i grzywkę skośną przez całe czoło (teraz już trochę odrosła). Grzywkę chciałabym mieć nadal, ale co z resztą? Dodam, że mam owalną twarz i włosy wychodzą jakieś 10 cm poza ramiona, więc zbytniego pola do manewru nie ma. Z góry dziękuję za wszystkie rady!
Megan.

Droga Megan!
Znalazłam dla Ciebie parę propozycji, które powinny Ci się spodobać. Co więcej fryzjerka nie będzie miała żadnych trudności z wykonaniem tych fryzur. Zanim jednak przejdę do zdjęć, dam Ci parę wskazówek.
Osobiście uważam, że najlepszymi fryzurami do twarzy owalnej to są takie, gdzie właśnie grzywka jest długa i lekko wycieniowana lub krótka, ale zupełnie równa, czy jak kto woli skośna i mocno wycieniowana. Przedziałek oczywiście z boku, nigdy po środku i najlepiej mocny. Co do samego cięcia, to według Twojego uznania. Jeżeli chcesz coś subtelnego, to rezygnujesz z cieniowania na rzecz fal i normalnych prosto ściętych włosów, ponieważ twarz owalna lubi jednolitą długość włosów. Natomiast jeżeli chcesz nadać włosom lekkości, to polecam ostre cięcia, ale na całej długości włosów. Pamiętaj też o tym, żeby cieniować włosy w stronę ust. Czyli nie robimy kupkę siana na wszystkie strony świata.  Wracając jeszcze raz do grzywek, to jeśli zdecydujesz się na prostą, to poproś fryzjera, aby nie robił Ci jej zbyt ciężkiej.
Ciężka grzywka charakteryzuje się tym, że jak spojrzysz w lustro, to masz jej po prostu bardzo dużo.
Co do samego układania włosów, jeżeli chcesz podkreślić swoją owalną twarz, to najlepszym sposobem będzie zebranie włosów w koński ogon razem z grzywką i spięcie wszystkiego do góry.







Ponieważ sama zaznaczyłaś, że nie masz zbyt długich włosów, to postanowiłam umieścić parę kombinacji z krótkimi. Ja osobiście zrobiłam sobie fryzurę jak modelka na trzecim zdjęciu (ta w ciemnych włosach licząc od góry, jeden w dół i w prawo) i też myślałam, że nie mam żadnego pola do manewru. Co więcej moje włosy sięgały mi odrobinę poniżej ramion, ale fryzjerka powiedziała , że tutaj nie ma żadnego problemu. Druga sprawa: jesteś młodą osobą, więc nie wybierałam, żadnych fotografii z fryzurami, które by Cię postarzały. Wybrałam te, które uważam za najciekawsze.


3 komentarze:

  1. Dobrze, że nie zrezygnowałyście z prowadzenia bloga! nie rozumiem do końca, czemu musiałyście się przenieść tu, ale onet jest do dupy skoro chce zlikwidować blogi. tyle pracy i w ogóle. gratuluję i życzę wytrwałości, mega pomagacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Onet to kupa czegoś niebywale słabego, tam się w ogóle nie da pracować. Siedmiokropka przedstawiła sytuację jasno pod starym adresem, w razie jakichkolwiek wątpliwości przeczytajcie do końca najnowszą notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi z grzywek podoba się ta ostatnia,tylko nie wiem czy mi by pasowała.A i chciałabym by była taka jak na zdj ale odsłaniała brwi.Też mam owalną twarz,jednak włosy falowane(też cieniowałam w tym roku w styczniu,potem tylko grzywkę skróciłam tak jak na początku było nim odrosła i zapuszczam). Podoba mi się ta grzywka jednak nie wiem czy mi by pasowała,zwłaszcza teraz gdy włosy odrosły(mam chyba do piersi te najdłuższe)

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x