niedziela, 10 czerwca 2012

Pędzle do makijażu

Nie wiem, gdzie zapodziałam ten komentarz, ale pamiętam jak jedna z czytelniczek prosiła mnie o artykuł o pędzelkach do makijażu. Być może usunęłam go jak robiłam porządek na laptopie, bądź przez zwykłe gapiostwo, po prostu nie skopiowałam. Przepraszam za tą całą sytuację, ale akurat pamięć postanowiła się ze mną sprzymierzyć i zabieram się do dzieła!!





Pędzel do pudru
Pędzel do nakładania pudru powinien być jak największy, żeby za jednym zamachem omieść jak największą część twarzy.



Pędzel do różu

Pędzel do nakładania różu powinien być ścięty lekko ukośnie, by dopasowywać się do kształtu kości policzkowych.



Pędzel do podkładu

Pędzel do nakładania pudru w płynie jest płaski. Puder w płynie można również nakładać palcami i gąbeczką. Osobiście polecam nasze zwinne paluszki, ponieważ mają one zbliżoną temperaturę do naszej skóry na twarzy. Niektórzy stosuję gąbeczki, ale one zbierają cały nasz bród z twarzy.



Wachlarzyk miotełka

Służy do omiatania okolic oczy z rozsypanego, np. cienia do powiek.



Pędzel do cienia bazowego

Pędzel do nakładania cienia bazowego powinien być w kształcie kociego języczka i szeroki. Nakładamy nim cienie do powiek od linii rzęs po samą brew.



Pędzel skośny

Pędzel skośny służy do robienia i rozcierania kresek na powiekach i cieniowania kącików oka.


Pędzelek typu kropeczka

Kropeczka służy do cieniowania i nadawania oku tak zwanej głębi.





Szczoteczka

Do uczesania brwi.


Pędzel do ust

Najlepiej kupować te o kształcie trójkąta, ponieważ dotrzemy nim aż do samych kącików ust.



Pacynka
Ja używam jej jeśli chcę, aby  na mojej powiece kolory nie przechodziły się tak dokładnie tylko, żeby wyraźnie było widać gdzie jest granica między białym a czarnym.

Co do samej pielęgnacji pędzelków, to każda z nas ma swoje sposoby. Ja zanurzam je w gorącej wodzie i wklepuje w ręczniczek papierowy, żeby szybciej wyschły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x