środa, 6 czerwca 2012

Wągry


 Hej. Mój problem polega na tym, że tzw. strefę T twarzy pokrywają czarne wągry! Jedynym skutecznym sposobem na pozbycie się ich jest wyciskanie, ale wiem, że nie jest ono pochwalane. Używam mnóstwa środków (głównie ,,niebieską" serię Avonu - żel, maseczka, tonik), ale po dłuższym czasie użytkowania przestają działać. Są jakieś tanie, a przede wszystkim skuteczne sposoby na pozbycie się ich? Zastanawiam się nad pójściem do kosmetyczki, ale mam niecałe 14 lat i mama ma pewne wątpliwości :/
Pozdrawiam,
P.






Droga P.,
A wiesz dlaczego kosmetyki z Avonu przestały Ci pomagać? A dlatego, że nasza twarz też potrzebuje odpoczynku. Jak widzisz, że jest już dobrze, to odkładasz te kosmetyki chociaż na tydzień. Nie mówię tu o toniku, ale o maseczce i żelu do mycia twarzy. Co możesz zrobić, to maseczkę nakładać raz na tydzień, a żel zmienić na jakiś głęboko oczyszczający z peelingiem. Pamiętaj, że wszystkie kosmetyki trzeba raz na jakiś czas zmieniać. Nie można używać ciągle tego samego, np. szamponu do włosów, czy tak jak w Twoim przypadku, żelu do twarzy na wągry, ponieważ one po jakimś czasie przestają dawać jakikolwiek efekt. Najlepiej jest wtedy zmienić na coś innego, a po miesiącu znów po wrócić.
Ponieważ chciałaś, żebym podała Ci  jakieś niezbyt drogie kosmetyki, więc przejrzałam parę produktów i wybrałam coś tak do 20 zł. Mam nadzieję, że to dla Ciebie nie jest dużo, ale chciałam, żebyś użyła coś dobrego niż tanie badziewie, które tylko pogorszy Twoją cerę.                                           
Clean & Clear, Oczyszczający żel myjący/maseczka 2-w-1 przeciw wągrom,
usuwa martwe komórki i zanieczyszczenia powodujące powstawania wągrów, a jako maseczka dogłębnie oczyszcza pory i wchłania tłuszcz.Cena: 15,99zł

 Clean & Clear, Peelingujący żel przeciw wągrom,
złuszczającym usuwają brud, tłuszcz i martwe komórki naskórka, które mogą zatykać pory i prowadzić do powstawania wągrów. Następnie pomaga zapobiegać ponownemu pojawianiu się wągrów. Kremowy żel peelingujący jest tak delikatny, że może być stosowany codziennie, nie wysuszając przy tym skóry. Pozostawia skórę czystą i doskonale gładką. Cena: 17 zł                           

Clean & Clear, Tonik oczyszczający przeciw wągrom,
Oczyszcza twarz z tłuszczu i brudu, które są przyczyną powstawania wągrów. Zawiera składnik przeciwdziałający ich ponownemu powstawaniu.Cena: 15 zł

Nivea Visage, Soft Clear - Up Strips (Delikatne płatki oczyszczające),
stworzono specjalnie w celu wygodnego, głębokiego oczyszczania porów w strefie T (nos, czoło, broda). Cena: 9.40 zł .


Clean&Clear Żel peelingujący przeciwko wągrom 150ml,
skutecznie odblokowuje pory, usuwając wągry ,usuwają brud, tłuszcz i martwe komórki naskórka, które przyczyniają się do powstawania wągrów. Cena : 13 zł                 

Profarm, Proderma, ProOil, Pichtowy tonik bezalkoholowy do cery wrażliwej,
przeznaczony jest do codziennego oczyszczania skóry wrażliwej, zarówno podatnej na wypryski, oczyszcza i nawilża skórę, .Cena: 10,50zł

Nivea Visage, Pure Effect, All
- in - 1 żel - peeling – maska, peelingujące drobinki pomagają odblokować pory i oczyścić skórę z wągrów. Cena: 14zł.


Clean & Clear,
Rozgrzewający peeling głęboko oczyszczający, rozgrzewa skórę w momencie zetknięcia z wodą i złuszcza naskórek, aby oczyścić zalegające w porach zanieczyszczenia. Efekt rozgrzewania otwiera pory i pomaga peelingowi naprawdę dobrze je oczyścić.Cena: 12zł  


Under Twenty, Anti Acne, Enzymatyczny peeling oczyszczająco – kojący.
Peeling delikatnie oczyszcza cerę, redukuje zmiany trądzikowe i zapobiega ich powstawaniu. Idealny do stosowania na wągry.
Cena: 13,90zł                      

Under Twenty, Anti! Acne Intense, 2w1 aktywny żel - peeling myjący .
Kosmetyk przeznaczony do intensywnej pielęgnacji skóry z widocznymi niedoskonałościami. Połączenie żelu i peelingu pozwala głęboko oczyścić skórę i zmniejszyć ilość zaskórników.
Cena: 13zł.

Mam nadzieję, że choć trochę przybliżyłam Ci jakie produkty możesz kupować i zastosować na niechciane wągry.



6 komentarzy:

  1. używałam tego peelingu z Clean'n Cleara i na jakiś czas pomaga także warto kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za to polecam Nivea young - używam żelu i kremu, tonik mam z innej marki, ale to wszystko działa naprawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bym postawiła na coś mocniejszego, zależy od tego, jak intensywny jest trądzik i jaką cenę chcemy przeznaczyć na kosmetyki. Byłam swego czasu zadowolona z linii La Roche Posay, wysusza skórę, jednak bardzo skuteczna. Teraz stosuję Pharmaceris T i również widzę dużą poprawę. Moim zdaniem Under Twenty i C&C dają jedynie chwilową poprawę i nie są skuteczne, ale każda cera jest inna - ja np. musiałam dostawać dość ostre leki na trądzik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze powtarzam, że każda cera jest inna. Innym pomoże, innym nie. Jak się skończy jeden produkt, to warto wypróbować coś podobnego, ponieważ nasza cera też się przyzwyczaja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na przykład mam cerę straszną, mam wszystko - rozszerzone pory, czarne wągry, przebarwienia pozostałe po trądziku no i same krostki :) Nie licząc czerwonych rumieńców.. więc dziewczyny powinnyście się cieszyć, że nie macie najgorzej. Same czarne kropki to pikuś. Mi na przykład nic nie pomogło jak sama wizyta u dermatologa! Przyjmowałam antybiotyki no i specjalne leki na receptę. Ale jeśli nie jesteście gotowe na lekarza to baaaardzo polecam wspomniane wyżej Pharmaceris T - wszystkie produkty jak z raju! Tyle, że niezbyt tanie.

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x