niedziela, 14 października 2012

Kolumna kulturalna- filmy

Hey dziewczyny,to ja Nieuchwytna, jednak w tej notce napiszę nie o modzie, a o mojej części kolumny kulturowej. Będę się zajmować opisywaniem dla was filmów oraz czasem książek. Nie mam tylko pomysłu jak to zacząć oraz nie wiem jak chciałybyście by to wyglądało. Mam w sumie cztery pomysły i fajnie gdybyście dały znać, która forma najbardziej wam odpowiada.

I. Sonda. Pomysł podobny do tego, który przedstawiła Pudding. Mianowice dawałabym wam do wyboru 3-4 gatunki filmowe, a wy w komentarzu pod notką pisałybyście, który z nich wybieracie. Wybór filmu zależałby już ode mnie i niekoniecznie byłyby to nowości czy jakieś nieznane filmy, które oglądało mało osób.


II. Nowości. Czyli w miarę możliwości starałabym się pisać o nowościach filmowych. Opisywałabym co można zobaczyć w kinach, i wyrażała opinię na temat tych filmów. 


III. Moje typy. Jeśli obejrzałabym film, który uważam, że warto zobaczyć to pisałabym o nim. Mogłyby się tu pojawiać zarówno poważniejsze, jak i bardziej komercyjne pozycje, ale moim zdaniem po prostu przyjemne w oglądaniu.


IV. Wasze typy. Czyli po prostu w komentarzach zostawiacie propozycje filmów, o których chciałybyście przeczytać, a ja staram się je obejrzeć i opisać. Czasem również wtrąciłabym coś od siebie, ale głównie bazowałabym na tym co wy chcecie polecić innym czytelniczką naszego bloga.


Z góry informuję również, że częstotliwość moich notek w tym dziale zależna będzie od ilości racy nad 'modą'. Gdyż 'kolumna kulturowa' jest dla mnie tylko dodatkiem. Będę starała się jednak dołożyć do niej coś nowego przynajmniej raz na dwa tygodnie, jednak nie mogę tego obiecać.


Proszę abyście zostawiały w komentarzach pod tą notką numer sposobu prowadzenia filmowej części tej kolumny, który najbardziej wam odpowiada. W następnej notce napiszę, który sposób został wybrany i dokładniej o co chodzi oraz pierwszy opis filmu, który dla was wybiorę.

Pozdrawiam,
Nieuchwytna

5 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się pomysł sondy, bo chociaż nie jestem filmową maniaczką to chętnie obejrzałabym jakiś dobry thriller.

    Ale nie widzę przeszkód w połączeniu kilku z tych opcji, zajęłoby to niestety trochę więcej czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem punkt III najlepiej by się sprawdził, o ile pisałabyś filmy różnych gatunków, aby każdy mógł sobie wybrać coś dla siebie.Jest wiele filmów, które z różnych względów nie zachęcają do oglądania. Dajmy na to, mam niewiele czasu, a obejrzałabym sobie jakiś mega straszny horror. Conajmniej godzinę muszę spędzić na szukaniu takiego. Tutaj miałabym pewniaka i bez szukania wiedziałabym, że "tak ten film warto obejrzeć". Mam nadzieję że zrozumiale to napisałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy punkt II, fajnie wiedzieć co nowego pojawi się w kinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem za punktem III :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x