czwartek, 4 września 2014

Paznokciowa saga

Hej

Oto mój pierwszy sensowny post na tym blogu.

Paznokcie...
podobno faceci uwielbiają kobiety z zadbanymi dłońmi .. jak dojść do perfekcji ?



,,Hej. Piszę tu w sprawie moich paznokci. Nie lubię ich. Są bardzo krótkie, tzn. mam krótką płytkę paznokcia (chodzi o tą różową część, nie białą). Kiedyś obgryzałam paznokcie, na szczęście już dawno pozbyłam się tego nawyku, ale niestety, teraz są one jakie są. :( Czy jest jakiś sposób aby je wydłużyć? Do tego kiedyś użyłam radełka do usuwania skórek i porysowałam paznokcie. Teraz mam takie wgłębione kreski i nie wiem jak z powrotem wygładzić płytkę. Co mam zrobić? Mam nadzieję, że mi pomożesz, bo piękne i długie paznokcie są moim małym marzeniem od dawna."
Grace

,,Moglybyscire napisac cos o nadawaniu ksztaltu paznokcia? Jakie ksztalty sa popularne?. Jak je zrobic?"
-Lena

Hej Grace :
Nie wydaje mi się aby obgryzanie paznokci, które było dawno temu miało wpływ na aktualną ich długość. Prędzej kładłbym to na karb tego, że prawdopodobnie nie zażywasz żadnych suplementów, które mogłyby wzmocnić Twoje paznokcie lub masz nieodpowiednią dietę/ niedobory. Jeżeli zależy Ci aby paznokcie same urosły do zadowalającej cię długości musisz poświęcić na to dużo czasu i cierpliwości jeśli je zaniedbałaś.
Przede wszystkim duży efekt powinnaś zauważyć po np.  SOLGAR z MSM  (który sprawdziłem na sobie i widziałem duży efekt)  (cena około 60zł) można kupić w internecie. 
 LUB :


Suplementy znajdziesz w każdej aptece, koszt to od 15-25zł w zależności od wielkości opakowania.

Niestety ... żadna inna metoda poza działaniem od wewnątrz nie da lepszego , trwalszego, zdrowszego efektu - jeśli mówimy tu o wzroście , kondycji i twardości paznokcia. Pamiętaj że na efekty będziesz musiała poczekać około 2 miesięcy. 

Poza wspomaganiem od wewnątrz :

1. Używaj tylko pilników papierowych lub szklanych
2. Stosuj często (najlepiej po każdym myciu dłoni) krem do rąk. Możesz znaleźć kremy które szczególnie dbają o stan paznokci np :  Neutrogena krem do rąk i paznokci , Krem do rąk i paznokci - Evree ,
Lirene nawilżający krem do rąk i paznokci. , Ziaja, Kozie Mleko, Krem do rąk i paznokci.
3. Pamiętaj aby już nigdy nie wycinać skórek, są inne sposoby na pozbycie się ich.
4. Stosuj odżywki w formie lakieru np:


5. Na rysy które sobie zrobiłaś powinna pomóc polerka , kupisz ją w Tesco albo innym tego pokroju sklepie. Najlepsza jest taka, która ma kilka boków i są one ponumerowane , jeden z boków ściera wierzchnią warstwę paznokcia co może ci pomóc i wyrównać ich płytkę.

6.  Dobrym sposobem jest też moczenie paznokci w oliwie + kilka kropel cytryny. Najlepsze efekty zobaczymy przy codziennym stosowaniu.

7. wynalazłem w necie :






PONIŻEJ CIEKAWY FILMIK ;-) :


..........................................................................................


Hej -Lena

Modne na pewno jest naturalne piękno, minimalizm i prostota.
Do lamusa przeszły mega długie szpony, tipsy...
Poniżej trochę inspiracji :





Ja przepadam za delikatnymi paznokciami u dziewczyn, wiem jednak że wiele decyduje się na odważne- neonowe kolory. Wybór koloru należy do Ciebie, zaś jeśli chodzi o kształt to tak jak mówiłem uważam, że większość dziewczyn ma teraz dość naturalny look swoich pazurów. ;-)

Jak je ładnie wyprofilować znajdziesz w tych filmikach, nie ma sensu abym pisał - lepsza wg mnie jest taka forma . ;-)






Mam nadzieję, że pomogłem ;-)
W razie dodatkowych pytań/ wątpliwości chętnie odpowiem w komentarzach lub kolejnym temacie jeśli będzie potrzebny ;-)


A jak wy dbacie o swoje szpony?


Buziaki, kiski <3
piekny.jak.lotos

4 komentarze:

  1. Ze swojego podwórka dorzucę, że paznokcie niszczy zmywanie bądź inny kontakt z chemikaliami. U kosmetyczek można zrobić manicure japoński, który wzmacnia płytkę.
    Osobiście nie muszę dbać za bardzo o paznokcie, nie mam z nimi problemów i rosną długie, co daje większe pole do popisu przy nadawaniu kształtu. Ale za to zwrócę uwagę na biały tekst w artykule. Lepiej to usunąć. Ponadto - może warto dorzucić informację, gdzie można znaleźć te suplementy i mniej więcej ile za nie trzeba dać? Niektóre autorki mogą nie być poinformowane bądź dopiero zaczynać swoją przygodę z dbaniem o paznokcie i tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i pisząc ten temat miałem na myśli bardziej zabiegi które możemy wykonać w domu dlatego nie wspominałem o kosmetyczce :)

      Usuń
    2. Wiem, ale czasem dorzucić taką informację, bo może dziewczyny będą wolały pójść do specjalisty niż brać suplementy. ;)

      Usuń
    3. Ok . W takim razie przy następnym temacie napiszę szerzej, odbiegając trochę od konkretnego pytania. ;-)
      Dzięki za poprawki

      Usuń

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x