czwartek, 13 listopada 2014

Aplikacje na telefon (13.11.2014)

Cześć.
Może napisałybyście o przydatnych i fajnych aplikacjach na telefon dla dziewczyn? Sama już nie wiem co ściągać, a nie chcę żeby zacinał mi telefon. Z góry wielkie dzięki.

Smartfonka

Witaj Smartfonko!

Oczywiście, że możemy napisać o aplikacjach - możemy napisać o wszystkim co chcecie. Pamiętajcie o
tym, jesteśmy tu po to by odpowiedzieć na wasze pytania i rozwiać wątpliwości! Nie bójcie się więc wyrażać własnych opinii i przede wszystkim - pytać!

Co do aplikacji - notka być może nie będzie długa, jednak mam nadzieję, ze wybierzesz sobie coś z mojej listy :) Myślę, że nie będę rozpisywała się tutaj o Facebooku czy Messanger'ze, SnapChacie, Instagramie czy GadyGadu bądź WatsUp'ie - te aplikacje wyskakują w podstawowych, gdy próbujesz coś ściągnąć także wszystko powinno być tam dokładnie opisane.

+ dodatkowa sprawa. Zależy też jaki masz model telefonu, to wpływa na to jaką apkę możesz ściągnąć. Nie wszystkie są dostępne na Androida czy Widowsa (system operacyjny telefonu)

Przepisy.pl - apka, która zawiera w sobie przepisy dla pasjonatów gotowania. Dodatkowo znajduje się tam przelicznik m.in. gramów na szklanki co bywa pomocne w kuchni. 


Z gotowanych aplikacji mogę również polecić Kuchnia+ znajdują się tam wszystkie przepisy właśnie z kuchnii+ co dla mnie, jako zapalonego kucharza jest na przykład bardzo ważne. 

 
OvuView - aplikacja pomaga "ogarnąć" nasze kobiece sprawy. Możemy zaznaczyć tam wagę naszego ciała, częstotliwość bóli jak również nastrój czy temperaturę. Myślę, ze ta aplikacja jest typowo kobieca :)


Prosty konwerter rozmiarów - jak sama nazwa wskazuję jest to przelicznik rozmiarów, a co najlepsze - przelicznik rozmiarów ubrań. Można więc kupować bez obaw w USA czy GB. 


 FatSecret - urzekło mnie! Pełna kontrola wagi, zawiera wszelakie możliwe produkty - włącznie z tymi, sprzedawanymi w fast-foodach.W tym roku mam studniówkę, także kontrola wagi jest bardzo potrzebna.


Skoro jesteśmy w tym temacie Endomondo również może okazać się przydatny - personalny trener.


Icoron - Aplikacja, dająca możliwość zamiany zwykłych ikon (oraz tapet) na bardziej kobiece. 




(Zdjęcia do aplikacji powyżej zostały pobrane ze strony So Inspiring. Każda z aplikacji została przeze mnie pobrana i przetestowana, także opinie na ich temat są w całości moje. Fotografie te dodałam by pokazać wygląd danych aplikacji. Piszę ten komunikat z prostego powodu - praca każdego powinna być doceniona. Aplikacje poniżej to aplikacje już wyszukane na moim własnym telefonie, a fotografie - ze strony producenta)


My diary - pamiętnik. Nie ma nad czym się rozpisywać. Wykorzystanie pamiętnika w formie papierowej jest ryzykowne ze względu na możliwość przeczytania intymnych zapisków przez osoby niepowołane. Aby tego uniknąć, można prowadzić pamiętnik w formie elektronicznej. Do tego służy między innymi ta apka. Oprócz pamiętnika, w aplikacji istnieje możliwość tworzenia zadań czy organizowania czasu własnego. Najważniejsze, że wszystko jest chronione hasłem, więc tylko my mamy do tego dostęp.

 
Jorte - terminarz. Apka ma fajną oprawę graficzną - przypomina papierowy notatnik. Do tego współpracuje z produktami Google'a np. Google Maps.




To z polecanych aplikacji byłoby na tyle. Mam nadzieję, że komuś któraś z aplikacji przypadła do gustu. Ciekawi mnie jakich aplikacji używają nasze czytelniczki? Osobiście powiem, że np. OvuView używałam ale o Icoron nie widziałam, a zawsze można się pobawić. Co robi data w tytule? Chcę zaznaczyć na jaką chwilę była pisana ta notka. Apki tracą popularność, są usuwane inne stają się ważniejsze - to wszystko się zmienia. Za parę miesięcy notka może być przedawniona, trzeba brać to pod uwagę. 

No i pamiętajmy, żeby telefon się nie zacinał nie ściągajmy na niego pół Internetu. Rozumiem, smartphone jak sama nazwa wskazuje to "bystry, inteligenty" telefon co nie zmienia faktu, że wciąż jest to telefon i głównie ma nam ułatwiać kontakty.

Mam nadzieję, że nieco pomogłam.
Pozdrawiam,
Miosza.

10 komentarzy:

  1. Ja polecam jeszcze My Day. Bardzo fajna aplikacja, która odlicza Ci ile dni zostało do konkretnego wydarzenia lub też ile od niego minęło. Estetyczna, choć niestety do wyświetlania tła potrzebuje połączenia internetowego. Ale ma ładne widżety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, mi też przydała się tak notka. Właśnie szukam podobnych aplikacji, a to, że je już sprawdziłaś, dużo daje. Jest tyle zainfekowanych i nieprawidłowo działających apek :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda temu nie chciałam polecać czegoś czego nie sprawdziłam, by później nie było problemów :)

      Usuń
  3. Ojejku, jaka świetna notka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może celowo nie wspomniałaś o aplikacjach bardzo potrzebnych dla osób, które się poruszają komunikacją miejską. Ja ze swojej strony polecam jakdojadę.pl (aplikacja jest bezpłatna i naprawdę świetna, jeśli znacie stronę, to działa dokładnie tak samo, tylko w telefonie i ma opcję dodania ulubionych przystanków) oraz buslive.pl, ale jako dla Wrocławia, bo innych miast nie obejmuje (pokazuje gdzie dokładniej w danym momencie znajduje się nasz autobus lub tramwaj, jest wersja płatna i bezpłatna). No i mój absolutny "musthave", czyli Wielojęzyczny słownik polski OFFLINE. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celowo - nie :) Po prostu u mnie ukazały się w podstawowych więc je pominęłam tak jak np. Facebook'a. Dlatego czekam ja i czytelniczki na opinie innych bo każdy ma swoje ulubione :)

      Usuń
  5. Ja poleciłabym jeszcze Shazam - idealna do wyszukiwania tytułów piosenek :) Wystarczy przyłożyć mikrofon do źródła dźwięku i gotowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna notka, kilka z tych aplikacji na pewno mi się przyda :).
    ~ Krukonka

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w fatsecrecie, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja polecam również aplikację "Candy Camera". Jest to fantastyczna aplikacja do edytowania zdjęć. Mamy jasność, kontrast, nasycenie itp. Możemy skorzystać z flirtrów, świateł i naklejek. A co ciekawe jeśli mamy np. jakieś "skazy" możemy je łatwo ze zdjęcia usunąć.��;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x