środa, 4 marca 2015

Pokój w stylu grunge

Cześć dziewczyny. Mam problem, ponieważ chciałabym udekorować mój pokój w stylu grunge, nie wiem jak to ująć. Mam jasne meble i ściany, a chciałabym mieć ciemniejszy pokój. Tego zmienić nie mogę. Jakieś pomysły?

Drogi Anonimie!
Zacznijmy od tego, że grunge, to tak na prawdę rodzaj muzyki, odmiana punku. Nie do końca istnieje coś takiego jak styl grunge, ale wszyscy już się przyzwyczaili do mówienia o pewnym stylu grunge.

Pokój bardziej w stylu Rockowym
Piszesz, że nie możesz przemalować ścian, ani zmienić mebli, co trochę utrudnia nam sprawę, ale dla chcącego nic trudnego. Wystarczy parę drobnych zabiegów i twój pokój będzie wyglądał inaczej.

a) płyty i plakaty
Na ścianach porozwieszaj plakaty swoich ulubionych zespołów. Jeśli chodzi o płyty weź parę starych, może już nie działających płyt i również je pozawieszaj. Mogą być to zarówno płyty CD, jak i winyle.

b) wyeksponuj ciekawe rzeczy
Mówiąc "ciekawe rzeczy" chodzi mi o między innymi twoje ulubione płyty, książki, słuchawki, komputer itp. Postaw je w widocznym miejscu np. na szafce, czy na biurku. Śmiało, pochwal się nimi, a nie ukrywaj w szafce, gdzie nikt ich nie zobaczy.

c) dodatki
Czyli wszelkiego rodzaju poduszki, lampki, obrazki, podkładki i zdjęcia. Zainwestuj w to trochę. Nie kosztuje to góry pieniędzy. Oto parę moich propozycji:
IKEA - około 15,99zł

H&M Home - około 30zł
IKEA - około 19,99
Polecam te papierowe klosze do lamp z IKEI, są na prawdę fajne, można je poobklejać, lub coś na nich napisać/narysować. 

d) tapety ścienne
To, że nie możesz przemalować pokoju, nie znaczy, że nie możesz zmienić już jego wyglądu. Zapytaj się rodziców/opiekunów, czy nie pozwolą ci przykleić tapet. Jest ich na prawdę wielki wybór, który mógłby cię usatysfakcjonować. Przeciętna cena tapet to około 50-60 zł.


Pokój mniej więcej w stylu grunge

W następnych zdjęciach, sugerowałam się raczej tapetą, a nie meblami.




To chyba na tyle. Mam nadzieję, że ten skromny tekst na coś Ci się przyda. Jeśli chciałabyś dowiedzieć się czegoś więcej - pisz. To moja pierwsza notka, więc mogłam czego nie uwzględnić.
Aliudque

1 komentarz:

  1. Moim zdaniem, jeśli dziewczyna nie może przemalowac pokoju, to z tapeta będzie tak samo.

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x