poniedziałek, 30 czerwca 2008

Przyjaciółka oddala się ode mnie.


30 czerwca 2008

 siemka. mam problem dotyczący mojej koleżanki i w ogóle... wiec tak z początkiem roku zaczęłam sie bardziej kumplować z olą, która chodziła do mej klasy od kilku lat.Teraz jest dla mnie jak siostra i ją kocham jak siostrę.Ale od pewnego czasu, a dokładniej chyba od jej urodzin [początek maja] zaczęła inaczej mnie traktować, tzn.prawie ze mną nie rozmawia, na gadu nic nie pisze i nie odpisuje esy, twierdzi, że kasy nie ma na koncie, albo ma mało esów.Tylko, że do innych koleżanek, z którymi również się kumpluje pisze do nich.Kiedyś, jak byłam w mieście z nią Sylwią Martą i Kamilą i gdy chciałam wziąść pod reke [ wiecie o co mi chodzi] to ona powiedziała, że nie, ale jak Sylwia tak zrobiła nie miała nic przeciwko.Była jeszcze jedna sytuacja, na nk napisałam do niej pod zdjęciem chyba z 3 komentarze typu kc, moja i zobaczyłam, że je usunęła, zapytałam się jej w szkole dlaczego to zrobiła, a ona odparła, że jak jakis chłopak wejdzie na jej profil to nie wiadomoco pomyśli. Wiem, że ona mnie kocha jak siostrę, ale nie wiem co mam z tym wszystkim zrobić, bardzo bym chciała, aby było jak dawniej: mówimy sobie która z jakim chłopakiem pisze itp. jednym słowem brak mi jej...przez to co raz częściej mam dołka...proszę o pomoc.~-mała
  
Moja Droga...
Uważam, że najlepszym rozwiązniem tego problemu była by rozmowa. Szczera rozmowa. Zapytaj się jej, czy ją jakoś uraziłaś. Być może powiedziałaś coś bezmyślnie, co ją dotknęło. Niestety, może być również tak, że Ola woli się przyjaźnić z Sylwią niż z Tobą. Daje Ci sygnały, że to koniec, bo nie potrafi powiedzieć, że przyjaźń zakończona. Wiem, że to przykre, jednak możliwe. Nie mówię, że tak jest! To są tylko moje przypuszczenia. Tak jak powiedziałam wcześniej: POROZMAWIAJCIE ze sobą. Szeczera rozmowa napewno pomoże. Przynajmniej będziesz wiedziała jaki ona ma stosunek do Ciebie. Trzymam kciuki, żeby wszystko było jak dawniej :) Pozdrawiam

Sindy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x