wtorek, 24 czerwca 2008

Uroda: Cienie pod oczami


PYTANIE:
"Prosze! Pomóżcie mi! otóż mam sine pod oczami i nie wiem jak się ich pozbyć. wyglądam jakby ktoś mi podbił pod okiem! mam nadzieje, że mi pomożecie :* licze na was i pozdrawiam całą załogę NBS ;*~Kaśś"


  
Kaśś !

Sine pod oczami, mam rozumieć,że chodzi o "wory" ? Pierwsze co to zastanów się
czym są one spowodowane.Przyczyn może być wiele m.in zła dieta, wyczerpanie,choroba,
 zbyt długa praca przy komputerze lub czytanie przy słabym oświetleniu
.
Istnieje możliwość, że masz to podarowane genetycznie.
Najłatwiejsze wyjście to używać podkład lub fluid,który idealnie wszystko zakryje. W internecie znalazłam przepis na maseczkę,a mianowicie:

Ubijamy jedno biało od jajka,dodajemy dwie łyżeczki kawy i to mieszamy. Nakładamy i po kilku minutach zmywamy ^^
Możesz kłaść na oczy dwa plasterki ogórka.

Jeżeli chodzi o leki  to spotkałam sie z nazwa "Heel" jest to lek homeopatyczny, w każdej aptece, bez recepty.
Jeżeli chodzi o inny środek to wiele osób poleca "Lymphomyosot".Cena wynosi ok 15 zł. Osobiście nie miałam z nim do czynienia więc nie potrafię się wypowiedzieć na jego temat.

Uważam,że warto wybrać się do lekarza rodzinnego, zapewne przepisze dobry lek odpowiedni do Twojego wieku itd. Może brakuje Ci jakieś  witaminy lub innych składników pokarmowych
Wasza Tiny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x