sobota, 14 czerwca 2008

Wygadałam tajemnicę przyjaciółki...


14 czerwca 2008

Moja najlepsza przyjaciółka powierzyła mi tajemnice..obiecałam że nie wygadam ale ja nie wytrzymałam i powiedziałam komuś innemu.. teraz boje sie że ta inna osoba wygada jeszcze komuś i moja przyjaciółka sie na mnie obrazi na zawsze.. czy mam sie jej przyznać że wygadałam tajemnice??~Dziewczyna
  

Droga dziewczyno...
Uważam, że powinnaś się jej przyznać do tego, co zrobiłaś. Porozmawiaj z nią. Możesz powiedzieć tak: "Wiem, że źle zrobiłam i nie powinnam tego robić ale jakoś tak wyszło, że powiedziałam X (ta osoba której to powiedziałaś) o Y (ta tajemnica). Źle się z tym czuję". Jeżeli naprawde tego żałujesz, to sądzę, że Twoja przyjaciółka Ci wybaczy :). Pozdrawiam.


Sindy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x