poniedziałek, 7 lipca 2008

Mój brat grozi, że mnie zgwałci!


Hey! Pomoccy! Ostatnio boję się swojego brata, boję się że mi coś zrobi... Ostatnio kiedy się kąpałam, zamknęłam się w łazięce on z 2 str. otworzył zamek i wszedł do mnie do łazienki. Schowałam się pod pianę i zapytałam czego chcę, on odp. "Ciebie chcę siostrzyczko" Potem zaczął mnie obmacywać i powiedział że jeśli pisne o czymś rodzicom to mnie zgwałci. Co mam robić?~olololo

  

Droga Nastolatko!
Powinnaś jak najszybciej powiedzieć o tym rodzicom! Nie napisałaś ile lat ma Twój brat. Być może właśnie przchodzi okres dojrzewania. W tym wieku, to normalne, że interesują się dziewczynami i tymi sprawami ale nie jest normlane to, że interesują się własną siostrą (w TYM sensie)! Domyślam się, że będzie Ci ciężko mówić o tym rodzicom (może lepiej, jeżeli najpierw porozmawiasz tylko z mamą?) ale to konieczne! Twój brat nie może Ci grozić. Rodzice napewno coś na to poradzą, najprawdopodobniej porozmawiają z nim. A ty staraj się unikać, jak narazie, kontaktu z nim sam na sam. Sądzę, że powiedział, że Cię zgwałci tylko dlatego, żeby Cię nastraszyć i żebyś robiła to co on Ci będzie kazał. Myślę, że on zdaje sobie sprawę z tego, że gwałt jest karalny! Pozdrawiam


Sindy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x