sobota, 19 lipca 2008

Uroda: Osłabione rzęsy


''A ja mam problem - wypadają mi rzęsy Sad Chciałam kupić odżywkę do rzęs, ale mogłabym kupić zły, po którym np. moje rzęsy podwójnie by przerzedziły się .. Sad Nie wiem co zrobić, by przestały wypadać.. Z góry dziękuję za odpowiedź :** pzdr ;* xD~Ann''

  
 
Droga Ann!

Sama się przekonałam, że doskonałą odżywką na rzęsy jest OLEJEK RYCYNOWY. Środek ten jest przeznaczony na zaparcia jednakże daje rewelacyjne efekty wzmacniając i przyciemniając rzęsy. Cena jest bardzo niska, ok 4zł.

   

Co do innych produktów to:

-  Oriflame - Lash Booster
-  Helena Rubinstein - Brow Fix
- Pierre Rene - Conditioning mascara
-  ArtDeco - Mascara Base

Są to odżywki do rzęs osłabionych i zmęczonych posiadają bazę nawilżającą.  Tych produktów nie używałam i prawdę powiedziawszy nadal polecam zwykły i tani olejek rycynowy.

Możesz udać się do drogerii lub apteki, a tam ekspedientka lub farmaceuta doradzi Ci godny produkt.

~~~~~~~~~~~~~~~~ ^.^ ~~~~~~~~~~~~~~~

Co do poprzedniej notki. Sami tego chcieliście właśnie
zaczynam WAKACJE NBS. Nie zlituje się i nie napisze notki nawet jeżeli będę umierała z nudów. Powracam we wrześniu, albo... No właśnie albo... kwestia do przemyślenia :]

 W zasadzie mam jeszcze przydzielone jedno pytanie, ale nie wiem  co jak  czy w ogóle xD


Niedobra Tiny :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x