wtorek, 30 grudnia 2008

Dlaczego traktuje mnie z dystansem?


hej laski.. wiec mam wielki problem dotyczący przyjaciołki a własciwie przyjaciółek .. z jedna z nich nazwijamy ja A przyjażnię sie od przedszkola niestety nie trafilyśmy do jednej klasy ona była w klasie z laska B. po kilku latach miałam przyjemność bliżej poznać przyjaciołkę B. no więć ta A kolegowała sie ze mna jak i z B równo, choć zawsze miałam wrażenie że B jest najważniejsza w szkole a ja jestem po szkole ; /. Po jakimś czasie równie dobrze poznałam B jak i A i przyjaźniłyśmy się wspólnie, zajęcia po szkole itp. choć zawsze miałam takie wrażnie że on wolą siebie bardziej. Byłam zazdrosna. Zaprzeczały i było ok. Teraz w gim jestem w klasie z nimi obiema i moje przeczucia się sprawdziły, B widocznie faworyzuje A.(zawsze ją pierwsza pyta o zdanie, gdy jest cos ciekawego do powiedzenia liczy się tylko ona) I ja głupio się czuje. Jest taki obóz narciarski. A i ja nie umeimy jeździć na nartach. Jednak B po rozmowie z rodzicami którzy się zgodzili strasznie namawia A zeby pojechała z nia, gdy ja sotje obok. strasznie mi glupio .. co mam robic ? jestem z A chyba bliżej ale tez bardzo kocham B.. jednak ja jestem dla nich dalej ... :(~odepchnięta
  
Moja Droga...
Oj, dobrze wiem jak to jest... Tak właśnie jest, kiedy do dwóch przyjaciółek dochodzi osoba trzecia. Ale przejdźmy do rzeczy: w tym przypadku wydaje mi się, że najlepszym rozwiązaniem jest rozmowa. Najpierw spotkaj się z A. Spytaj co ona czuje, czy też widzi, że B traktuje Cię innaczej itd. Domyślam się, że nie będzie to łatwa rozmowa... Następnie spotkaj się z B. Spytaj dlaczego traktuje Cię z dystansem. Być może boi się, że zabierzesz jej A. Jeżeli tak jest zapewnij ją, że nie ma się o co bać. Bo nie ma, prawda? Myślę, że to powinno pomóc ;).
Jeżeli chodzi o wyjazd: wydaje mi się, że po rozmowie wszystko się wyjaśni ;). A co do jazdy na nartach: wszystkiego można się nauczyć, a skoro A też nie umie, to może razem się zapiszecie na kurs? Jeżeli nie macie pieniędzy na taki wyjazd + kurs, to może w trójkę wybierzecie się gdzieś inndziej?
Głowa do góry, na pewno wszystko będzie okej ;)
Pozdrawiam, Sindy

PS.
Przepraszam, że tak długo nie pisałam, jednak to nie dlatego, że mi się nie chciało, tylko z powodów osobisto-zdrowotnych...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x