niedziela, 28 grudnia 2008

Tapir na Sylwestra

  Witam!
Zbliza się Sylwester więc planuję makijaż, ubrania, i ogólnie całość. Mam też pomysł na fryzurę niestety nie mam zielonego pojęcia jak ja wykonać.
Mam proste włosy. Chciałabym jednak uzyskać efekt fryzury, którą miała Julia Kamińska u Szymona Majewskiego (http://seriale.com.pl/wp-conten t/gallery/sms/sms_04.jpg). Wiem, że to możliwe, bo Julka też ma proste włoski :)
Mam jednak pewne wątpliwość czy jeśli zakręcę je na papiloty uzyskam powyższy efekt. Włosy będą układały się w loczki, spirale, mi chodzi natomiast o coś zbliżonego do efekty po karbownicy aczkolwiek nie fal a loków. Mam na myśli puszystość.
Prosiłabym o szybką odpowiedź. Muszę zacząć ćwiczyć, a czasu coraz mniej )
Pozdrawiam serdecznie.

~Kinga



Droga Kingo!!!
Aby osiągnąć taką fryzurę potrzebujesz:
-lokówkę
-lakier utrwalający
-wsuwki
Jak zrobić?
1.Podnieść włosy u nasady(umyj je szamponem zwiększającym objętość lub wytapiruj je)
2.Mocno nakręć włosy na lokówkę. 
3.Kiedy już to zrobisz podziel włosy na dwie części.
4.Podpinaj włosy wsuwkami unosząc je ku górze.
5. Jeżeli osiągniesz efekt, mocno spryskaj włosy lakierem utrwalającym.

Pozdrawiam :)
Mela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x