poniedziałek, 2 marca 2009

Ludzie mnie przezywają


Cześć dziewczyny, bardzo lubię waszego bloga i liczę na waszą pomoc. 
Mam 15 lat.Chodzę do publicznego gimnazjum.W szkole nie jestem lubiana, 
ze względu głównie na mój wygląd.Prawdę mówiąc nie jestem zbyt ładna... 
Mam problemy z nadwagą, nie jest to mój wymysł ...Byłam nawet u lekarza , który to potwierdził.W klasie prawie nikt mnie nie lubi , mam jedną dobrą koleżankę,z którą utrzymuję stały kontakt.Reszta klasy,wciąż mi dogaduje,a szczególnie chłopcy.Wciąż słyszę Gruba,Spaślak,Tłuścioch,Gruba beczka,Pasztet i różne inne.Mam tego dosyć.Mówiłam o tym moim rodzicom,ale powiedzieli,żebym się tym nie przejmowała,że moi koledzy i koleżanki w klasie są niedojrzali i ,że pewnie z tego jeszcze wyrosną.A na razie mam olewać ich głupie zachowania i nie smucić się tym bo nie warto zawracać sobie głowy.Nie rozmawiałam na ten temat z żadnym nauczycielem,psychologiem itp.Bo wydaje mi się,że nic nie zadziałają w tej sprawie:( Co mam robić...Mam tego dosyć...:( Jest mi bardzo smutno,że oni mnie tak traktują. 
Z góry dziękuję Wam dziewczyny za odpowiedź,nie spodziewam się cudów,ale za każdą radę serdeczne dzięki;) Buziaki:) 


~Wyśmiewana

  

Droga Wyśmiewana!

Często zdarza się, że ludzie nawzajem sobie dokuczają, przezywają się. Ale wiesz, dlaczego Ci to robią? Bo widzą, że się tym przejmujesz! Nie możesz im pokazywać, że jest Ci z tego powodu przykro, ale że nic sobie nie robisz z tych ich dokuczliwych tekstów. Gdy ktoś zacznie Cię przezywać najlepiej jest coś mu na to odpowiedzieć. 
Wiesz co jest najbardziej piorunującym sposobem na dokuczliwych chłopaków? (sama sprawdziłam) Gdy któryś powie Ci "Jesteś gruba" albo coś w tym rodzaju, najlepiej odpowiedz "Nie podrywaj mnie!" efekt jest bardzo szybki, chłopak w takim momencie nie wie co odpowiedzieć.
Dobrym sposobem na głupie teksty jest odpowiedzenie czegoś głupiego np. "Gruba beczka!" a ty odpowiedz "W Twojej piwnicy". Jest mnóstwo rzeczy, którymi można bardzo łatwo się odgryźć, najlepiej zrobić to tak, aby druga osoba kompletnie nie miała pojęcia co Ci odpowiedzieć. Gdy ludzie z Twojej klasy zobaczą, że jesteś twarda i potrafisz walczyć o swoje, będą mieli do Ciebie większy szacunek i dadzą Ci spokój. Po prostu nie daj się im!
Zaglądałaś na forum NBS? Są tam stare notki, polecam Ci wejść w kategorię "Przyjaźń" i poczytać notki takie jak "Dokuczliwe koleżanki" i "Nie mogę się jej postawić", jest tam wiele sposobów na skuteczne odgryzienie się ;)

Trzymaj się,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x