środa, 15 kwietnia 2009

Krępująca cisza


Witam. ;* Uwielbiam waszego bloga. ;* :) Już wiele razy mi pomogłyście. Jednak teraz mam .. Dziwny, inny problem. Otóż - nie mam o czym rozmawiać z przyjaciółką. Po prostu gdy jesteśmy ze sobą sam na sam często jest cisza. Mi to nie przeszkadza. JKocham moją przyjaciółkę i jej towarzystwo. Nawet gdy nie rozmawiamy ze sobą. Ale boję się, że jak ta cisza będzie się powtarzać, to ona się mną znudzi.. Pomyśki., że obraziłam się na nią lub że ja nie chcę się z nią przyjaźnić... Sama nie wiem o czym mam z nią gadać.. :( pomożecie? To jest post to kat. Przyjaźń.. Nie wiem czy trzeba to pisać no ale.. A i mam 13 lat. Pozdrawiam. :* 

~Cicha

  
Cicha!

Jeżeli ta dziewczyna jest Twoją prawdziwą przyjaciółką, na pewno nigdy się Tobą nie znudzi, nawet jeżeli miałybyście milczeć całą wietrzność. W końcu przyjaciel nie jest tylko od tego, aby czasem się z nim pośmiać lub popłakać ale także po to, aby czasami trochę z nim pomilczeć. Rozumiem jednak, że z czasem może się to stawać nieco krępujące. Na pierwszy rzut oka wydaje Ci się, że nie masz kompletnie o czym rozmawiać z przyjaciółką, a tak naprawdę macie tak wiele wspólnych tematów, wystarczy ruszyć głową ;). 
Zawsze możesz ją zapytać o szkołę, znajomych, zaproponować wspólny wypad na miasto, zapytać w co ubiera się na dyskotekę, porozmawiać o fajnych chłopakach ^^, pożalić się na rodziców, młodszego brata, nauczycieli. 
Możesz także poruczyć bardzo pospolity temat - pogoda. Jestem pewna, że macie mnóstwo tematów do rozmów, wystarczy się zastanowić, lub palnąć coś spontanicznie.

Pozdrawiam serdecznie,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x