niedziela, 19 kwietnia 2009

Uroda: Wągry, krosty i blizny

 Wyciskałam sobie wągry i niejakie krosty ropne.... Kilka razy w przeciągu pół roku (?) - chyba. Teraz od wągrów mam takie zagłębienia w skórze... Proszę o jakieś metody na wyrównanie skory... nie znam się lecz może jakieś pilingi pomogą ;)....
-ona
Cześć, dziewczyny! Mam taki problem z cerą: mam trądzik (nie jakiś silny, kilka krostek na brodzie, po bokach nosa - na policzkach, na czole i skroniach tez, ale sporadycznie). Stosuję kosmetyki do cery mieszanej Under Twenty, dbam o cerę i nigdy nie wyciskam krost, a mimo to mam okropne blizny! Ciemne przebarwiania, które baaardzo powoli schodzą. :/ Jest ich dużo, wyglądają okropnie, a krost mam zaledwie parę.. Gdyby nie te przebarwienia, wyglądałabym ok.. Czym to jest spowodowane ? Jak się pozbyć tych starych blizn i zapobiec powstawaniu nowych ? Może brakuje mi jakichś witamin ? Już nie wiem co robić.. Pomóżcie. Z góry dziękuję ;*
~Paulinaaaa
Droga Ono i Paulino,
Pamiętaj nie wolno wyciskać wągrów ani krostek. Jeżeli będziesz wyciskać to pojawi się ich więcej.
Żeby zlikwiować blizny polecam:
-Maseczke z drożdży, także zapobiega przebarwienią:
MASECZKA Z DROŻDŻY
2 dag drożdży rozprowadzamy letnim mlekiem na papkę, nakładamy na twarz na 20 minut. Maseczka ta nadaje się dla cery tłustej i zanieczyszczonej wągrami. Dla cery suchej zamiast mleka dodajemy do drożdży oliwy. Maseczkę zmywamy gorącą wodą, spłukujemy zimną.
-Krem Soraya Care Control
Cena ok.16zł
-U kosmetyczki możesz zrobić mikrodermabrazję, potrzeba zwykle serii kilku zabiegów.

Peelingi nic nie pomogą bo nie mają dobrego działania. Paulino według mnie powinnaś stosować kosmetyki do cery trądzikowej. Najlepiej zgłoś się do dermatologa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x