piątek, 1 maja 2009

Sprawdza mnie


Mam dość dziwny problem. Może zacznę od początku.
Mam 12,5 lat. Mam wiele koleżanek. Jedną z nich jest pewna o 3 latastarsza dziewczyna - I. Jeżeli ją lubisz, a ona cie jesteś spoko,jeżeli nie - jesteś be. Ja ją lubię, ona ma też koleżankę o 5 latmłodszą. - X I dziś siedzę w domu, a tu nagle przychodzi do mnie sms:od X Kiedy wyjdziesz? Ja na to, że nie moge teraz, bo muszę iść dosklepu. No to poszłam, potem znów to samo, a ja musiałam pomóc mamiesprzątać, więc pomogłam. No a po chwili przyszedł sms od I, czy wyjdę,no a ja, że za 10 min.Stoję na klatce i czekam. Dzwonię do I. Onaodbiera, że będzie za 10 min. A potem, że za 20. No i czekam. A tunagle: Weź X chce wyjść ona jest poj.ebana No to ja nic, bo ją lubię.Tu dzwoni do mnie X, ja nie odebrałam, bo nie wiedziałam co zrobić,zamotałam się. Miałam słabą baterię. Ja napisałam do I: X dzwoni, comam jej powiedzieć?ratunku! Ona na to: Powiedz jej że jej nie lubisz. Aja nie posłuchałam jej, bo nie chciałam tego. Wychodzę na dwór. Ipowiedziała, że jest na drugim końcu podwórka. No to poszłam - nie ma.Dzwonię. A tu suprajs! Ona idzie z X . Ja mówię - co ty sobie ze mniejaja robisz? A ona - no. Chciałam cie sprawdzić! Ona mnie sprawdza!Jakim prawem? Nie wiem jak się jej za to odpłacić? Może Wy mipomożecie. Proszę o pomoc :)

~Julia

  

Droga Julio!

Nie rozumiem kompletnie, dlaczego nie dałaś I. do zrozumienia, że to co zrobiła, było trochę głupie? Ja na Twoim miejscu z pewnością nie robiłabym tego co one, po co masz je sprawdzać? Powinnaś być na nie obrażona. 
Ale skoro już tak bardzo chcesz się im odpłacić to:

> Możesz założyć sobie nowy numer GG i napisać do I. Pamiętaj o tym, aby się nie ujawniać. Wymyśl sobie jakieś imię, wiek i miasto z którego pochodzisz, a następnie spróbuj się zaprzyjaźnić z I. Gdy będziesz już pewna tego, że macie dobre kontakty, zapytaj ją, czy ma jakieś dobre koleżanki i poproś, żeby Ci je opisała (Ty też może coś takiego zrobić - oczywiście muszą to być postacie wymyślone przez Ciebie, pamiętaj, aby na kogoś ponarzekać) może wtedy I. napiszę o Tobie chociaż słówko, a gdy to zrobi - ujawnij się.
> Spotkaj się na osobności z X. i razem wymyślcie, jak możecie sprawdzić I. W końcu co dwie głowy to nie jedna ^^.
> Ostrzeż wcześniej X., aby nie wierzyła w to, co I. może jej powiedzieć, najlepiej powiedz jej dokładnie co zamierzasz wyznać I., aby ją sprawdzić.. A następnie wyżal się I. na X., powiedz, że masz jej dość, że jej nie lubisz itp. Potem powiedz jej, aby nikomu o tym nie mówiła. Po jakimś czasie zapytaj o to X., wtedy będziesz wiedziała, czy I. potrafi dochować tajemnicy.

Trudno jest mi odgadnąć, co miałaś na myśli pisząc "Jak jej się za to odpłacić?", jestem pewna, że sama wiesz najlepiej jak to zrobić. Mam nadzieję, że choć odrobinę Ci pomogłam. 

Pozdrawiam, 
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x