środa, 29 kwietnia 2009

Krostki na nogach

Mam problem.Mam okropne krosty na nogach;( Codziennie to nie przeszkadzają mi ale chciałabym zacząć golić nogi.Obawiam się że nie będę mogla przez te krostki...co zrobić?
~paula
Kochana Paulo,
Krosty na nogach mogą pojawiać się z wielu powodów, może masz uczulenie np. proszek, materiał ze spodni lub na jakieś jedzenie. Mi wyskakują krosty na ramionach bo mam uczulenie na jajka. Najlepiej by było gdybyś zgłosiła się z tym do lekarza rodzinnego. Takie krosty pojawiają się zazwyczaj jak nosisz obcisłe spodnie.Tak naprawdę nie mogę ci zbytnio pomóc bo nie opisałaś tych krostek zbyt dokładnie, dlatego musi się tym zająć osoba doświadczona. Możesz spróbować ogolić nogi, zobaczysz co się stanie, może krostki same znikną. Golenie nie powinno niczego spowodować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x