poniedziałek, 30 listopada 2009

Czemu nie pozwala mi na obcasy?


Hej, na początek powiem że super blog. Codziennie wchodze i kożystam z porad, ale teraz nie o tym. Mam taki problem z mamą; Chciałabym nosić buty na obcasach, ale ona mi nie pozwala. nawet na najmniejszym. WSZYSTKIE koleżanki w mojej klasie noszą takie buty, nawet nie na dużym tylko na takim małym obcasiku, a ja nic. Kompletnie płaskie buciory. Prosze pomóżcie mi jak mam przekonać mamę? Tylko wszystko oprócz szczerej rozmowy.. Bo wtedy reaguje tylko krzykiem.. Dodam że w 2010 roku już będę miała 14 lat. 

~Domi

Droga Domi!
Szczerze powiedziawszy, to żaden rodzic nie da się przekonać słysząc argumenty w stylu: "Ale inni mogą!" Nie wiem, jaki Twoja mama ma styl ubierania się i w czym przeszkadzają jej obcasy. Oczywiście szpilki, które mają z ileśtam centymetrów nie są odpowiednie dla 13-latek ;) Jeśli jednak chodzi Ci o buty na małym obcasie, to dość zaskakujace, że Twoja mama się nie zgadza. Ważne jest, żebyś się dowiedziała o przyczynę tego zachowania. Pogadaj z nią, tak wiem, że wyraźnie dałaś mi do zrozumienia, że rozmowa nie skutkuje, ale zawsze warto próbować, prawda? Nie daj się jej zbyć krzykiem itp. Bądź cierpliwa i przede wszystkim nie ustępuj! Poproś ją spokojnie o uzasadnienie swojego zakazu. Wtedy nie będzie miałą wyboru i będzie musiała Ci to wytłumaczyć ;) Nie mam pojęcia, czy Twoja mama miała kiedyś wypadek przez obcasy lub coś innego. Może Twoja mama myśli, że jesteś zbyt młoda, a buty na obcasie zaszkodzą Twojej postawie? Warto się o tym szczegółowiej dowiedzieć ;)
Pozdrawiam, Cykcyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x