poniedziałek, 30 listopada 2009

Chciałabym ściąć włosy


Cześć dziewczny naprawdę jesteście the best. Pomogłyscie juz tyle osoba ze i ja postsnowilam zajac wam czas hehe. 
A wiec tak. mam probem z mama. Mmo iz mam 16 lat to nie moge sciac moich jak to mamus mowi pieknych wlosow. prawda jest taka ze sa one okorpne. Sa bardzo grube i długie. ostatnio na szczecie przekonalam mam zebym je skrocila i teraz mam je do polowy pasa. jednak sa one nie pocieniowane i nadal wygladam w nich okropnie. caly czas mi przeszkadzaja i brzydko w nich wygladam. Prosze pomozcie mi . Jak przekonac mame by pozwolila mi MOJE wlosy pocieniować. Z góry dzięki . 
Trzymajcie się. Pozdro ;) 

~Roszpunka

Witaj Roszpunko! :)
Jak powszechnie wiadomo, praktycznie każda matka, chce, by ich dziecko wyglądało jak księżniczka i ani odrobinkę nie obchodzi ich to, co my o tym myślimy. Widzę (czyatm), że Twoja mama jeszcze nie dopuściła do siebie myśli, że ty nie chcesz mieć już włosów aż do ziemi i ubierać się w różowe sukieneczki. Masz kilka możliwych rozwiązań:
>> postawić ją przed faktem dokonanym- nie polecam, bo awantura gotowa. Z drugiej strony wkońcu wyjdziesz na swoje, ale jakim kosdztem? Twoja mama będzie zrospaczona, wściekła i ,uwierz mi, tak łatwo Ci tego nie wybaczy.
>> zacząć się wykłócać- ona tak łatwo nie ustąpi, a obie będziecie miały tego serdecznie dość. W dodatku kłótnia może zepsuć Wasze relacje.
>> ustąpić- ona będzie zadowolona, a ty będziesz się dalej z tym męczyć. Naprawdę, nie warto. Jak już raz ustąpisz, to musisz się pogodzić z faktem, że to ONA będzie za Ciebie decydować, bo uzna, że jeszcze nie dojżałaś.
>> wynegocjować, pogadać 'od serca'- jestem jak najbardziej za. Możecie wspólnie ustalić do jakiej długości będziesz mieć włosy, choć tak naprawdę to od Ciebie zależy. Wiadomo jednak, że matka też chce mieć udział w życiu dziecka. Dlatego dopuść ją do swoich spraw, ale bez przesady. Daj jej jasno do zrozumienia, jakim problemem jest dla Ciebie to uczesanie. Wyłóż jej wszystko na spokojnie i bez owijania w bawełnę. Powinno to do niej dotrzeć. Możecie też wspólnie zastanowić się nad tym, jakie fryzury będą dla Ciebie odpowiednie.
O ile mi wiadomo, to my, jako istoty ludzkie, mamy prawowyglądać jak chcemy. Powiedzmy sobie jednak szczerze- rodziców to nie przekonuje ;)
Pozdrawiam, Cykcyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x