piątek, 27 listopada 2009

Wypisuje o mnie niestworzone historie!

Drogie dziewczyny ! Mam wielki problem . Ostatnio znalazłam sobie stronke iscribble.net . No i poleciłam to przyjaciółce , przyjaciółka poleciła koledze z klasy . Otóż ten nasz kolega(albo raczej wróg) z klasy gada o mnie tam niestworzone historie . Że jestem snobem , że nikt mnie nie lubi i że tragicznie się uczę . A w rzeczywistości mam wielu przyjaciół , dobrze się uczę i dużo osób mnie lubi . Przez te plotki śmieją się ze mnie , cały czas wyzywają i cały czas coś robią . Kiedy mówię przyjaciółce ,,chodźmy z tego pokoju , zrobimy se prywatnego'' to ona mówi że nie i dalej siedzi z nimi . Boję się nawet robić osobny pokój , bo by mnie wyzywali . Nie jestem tchórzliwa , tylko ta sytuacja mnie przerasta . Proszę , pomóżcie ! 
PS . Teraz jestem chora , więc jest jeszcze gorzej , bo oni cały czas gadają że jestem chora na świńską grypę itd . 

~Majgaj .



Droga Majgaj!

Sytuacja nie byłaby dla Ciebie taka ciężka, gdyby nie to, że Twoja przyjaciółka wcale nie myśli wspierać Cię w tej sytuacji, a co dopiero bronić! Powinnaś jak najszybciej z nią o tym porozmawiać i wytłumaczyć, jak czujesz się w takich sytuacjach, a ona Ci ich nie ułatwia, a raczej utrudnia. W końcu tak nie zachowuje się prawdziwa przyjaciółka. Jeżeli ona nie będzie widziała tu żadnego problemu, może powinnaś rozejrzeć się za bardziej odpowiednim towarzystwem dla siebie? Przecież taki układ jest chory.
Możliwe także, że owy chłopak wpadł Twojej przyjaciółce w oko i dlatego tak trudno jest jej się z nim rozstać ;p. No cóż, sama wiesz najlepiej.
Co do tego chłopaka. Nie przejmuj się nim wcale. Jeżeli będzie pisał o Tobie niestworzone historie, opuść chat i nie myśl o nim, albo odpowiedz mu czymś na poziomie jego słów. Też napisz o nim jakąś głupotę. Jednak osobiście polecam po prostu ignorowanie. Chłopak najwyraźniej czuje się mało doceniony i próbuje się dowartościować poprzez dokuczanie Tobie. Nie dawaj mu tej satysfakcji!

Pozdrawiam,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x