sobota, 27 lutego 2010

Koleżanki uważają mnie za nieudacznicę, bo nigdy nie miałam chłopaka

Mam pewien nieciekawy problem. Mam 16 lat, jestem licealistką i wiele dziewcząt patrzy na mnie z góry, ponieważ nigdy nie miałam chłopaka. Uważają mnie za nieudacznicę i kogoś dziwnego. Nie jestem super atrakcyjną dziewczyną i twierdzą, ze ejst ze mnie jakaś szara myszka, która jest nudna, skoro nie mam chłopaka. Jak się uwolnić od takiej opinii? 

~Rokoko



Droga Rokoko!

Uwierz mi, że nie tylko te piękne, atrakcyjne, szczuplutkie, dobrze ubrane dziewczyny znajdują swoją drugą połówkę. Po prostu każdemu chłopcu podoba się inna dziewczyna i jest to zupełnie normalne, dlatego prędzej czy później znajdziesz tego jedynego ;). Wygląd się nie liczy (przynajmniej w większości). Wiem, że nie z tym masz problem, jednak utwierdzam się w przekonaniu, że nie ma to znaczenia i o niczym nie świadczy. Po prostu wolisz zaczekać, a nie czepiać się pierwszego lepszego chłopaka, jak to często robią dziewczyny.
Co robić?
> Nie słuchać i nie zwracać uwagi na dziewczyny, które mówią w ten sposób. Jeżeli się z nimi nie zgadzasz, po prostu olej to, co o Tobie mówią, zwłaszcza, że myślą jak typowo puste dziewczyny (nie twierdzę, że takie są, bo ich nie znam). Raczej rozejrzyj się za towarzystwem, które Cię po prostu polubi nie mierząc Cię miarą tego, czy miałaś chłopaka, czy nie.
> Pokaż dziewczynom, że dobrze jest Ci tak jak jest. Rozmawiaj z chłopakami, ale ich nie podrywaj na siłę (chyba, że ktoś faktycznie Ci się spodoba ;)). Dbaj o siebie, jak każda dziewczyna, ale pokaż, że robisz to wszystko dla siebie, nie dla chłopaków. Pokaż, że jesteś pewna siebie i nie potrzebny Ci chłopak do szczęścia, wolisz życie singielki, wolisz bycie wolną ^^.
> Kiedy któraś z dziewczyna zapyta "Czemu nie masz chłopaka?" odpowiedz "A po co mi takie coś?" lub "Bo jestem wolnym człowiekiem i mam do tego prawo.". Przecież nie jesteś jakąś nudziarą, nieudacznicą i to powinnaś im pokazać. Przede wszystkim nie dawaj po sobie poznać, że przejmujesz się ich opiniami, bo raczej nie warto.

Jakby nie było, to nie jest ich sprawa i z pewnością jest to kolejny dobry argument. Trzymaj się tego co wiesz i tego co lubisz, nie poddawaj się ich presji.

Pozdrawiam,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x