wtorek, 13 lipca 2010

Brakuje mi towarzystwa w wakacje

Witam całą załogę NBS! Czytam waszego bloga już od dłuższego czasu, ale nigdy nie miałam odwagi opisać swojego problemu. No i wreszcie jakoś się zmotywowałam i piszę (mam nadzieję, że mi pomożecie). Jest on następujący: ostatnio zauważyłam, że nie mam zbyt wielu znajomych... W roku szkolnym - owszem znajdzie się ktoś (jestem lubiana, nie powiem), ale w wakacje... :/ Nikogo nie ma! Przyjaciółka wyjechała, znajomi też nie mają czasu, a ja nudzę się w domu. Mam 15 lat i mieszkam na wsi, więc nie wchodzi w grę "koleżanka z podwórka" bo w okolicy nie ma nikogo w moim wieku. Chciałabym poznać kogoś fajnego z kim mogłabym wybrać się do kina czy na miasto. Odpadają również strony "randkowe", bo uważam że to jednak bez sensu. Mój problem jest chyba dość powszechny, więc bardzo proszę o pomoc :)

~Rybka

 

Droga Rybko!

Tak to właśnie bywa, również w moim przypadku. W roku szkolnym zawsze mam się z kim spotkać, pogadać, pójść do kina czy na miasto. W wakacje? Nudzę się sama w domu. Wszyscy znajomi jakby się rozpłynęli ^^. Na szczęście nauczyłam się radzić z tym problemem.
Co robić?
> Spróbuj dotrzeć do jakichkolwiek Twoich znajomych, z którymi jesteś w stanie się dogadać. Choćby przez słynną "naszą-klasę", spróbuj się z kimś umówić na mieście. Może jednak się uda kogoś złapać ;).
> Zawsze możesz odwiedzić babcię, dziadka czy ciocię w odległej okolicy. Wtedy nie będzie Ci się nudzić, może pomożesz jakoś bliskim, albo spotkasz kogoś, z kim będziesz mogła spędzić miło czas.
> Faktycznie, serwisy randkowe nie będą dobrym rozwiązaniem, zwłaszcza, że kręci się tam dużo podejrzanych osób. Nigdy nie wiadomo, kto siedzi po drugiej stronie. Możesz natomiast zacząć udzielać się na jakimś forum internetowym związanym z Twoim hobby ;). Tam możesz poznać ludzi o podobnych zainteresowaniach.
> Spróbuj zająć się czymś innym. Nie potrzebujesz towarzystwa, aby świetnie bawić się w wakacje ;) Skorzystaj z notki Callamelli:"Wakacje w domu"

Miłych wakacji,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x