czwartek, 15 lipca 2010

Przedłużanie włosów

Mam pytanko mam naturalne kręcone włosy, i chciałabym dla ozdoby po bokach przedłużyć sztucznymi włosami, - ale naturalnymi, chciałabym abyście napisały jak można samemu przedłużyć, jak dbać a może jakieś sklepy gdzie można zamówić (mam brązowe włosy) zależny mi na tym :)

~curlyhair
Droga Curlyhair,
Gdybyś podała mi twoje województwo to bym ci bardziej mogła pomóc. Ale zobaczymy co da radę zrobić. Włosy można kupić na Allegro.pl mają tam różne rodzaje, jest pełno kolorów. O w włosy sztuczne dba się tak samo jak o swoje własne, jeżeli kupisz sztuczne nie będziesz mogła ich prostować ani suszyć ale jeżeli kupisz naturalne to możesz z nimi wszystko robić. Podam ci jedną z najprostszych metod doczepiania włosów.
-Metoda przedłużania włosów klipsami:
Jest to najprostsza i najmniej skomplikowana metoda przedłużania włosów, polegająca na przymocowaniu dopinki z włosami przy pomocy malutkich spineczek. Doopinka nie niszczy włosów, a zdejmujemy ją na noc i do mycia. Jest to także tania metoda. Wystarczy zaopatrzyć się w grzebień ze szpikulcem do tapirowania.
Jak doczepić krok po kroku:
1. Oddziel górną część włosów.
2.Przymierz taśmy do głowy aby mniej więcej zorientować sie, w których miejscach przypinać klipsy.
3.Pasam włosów z miejsc, w które wpinać będziesz klipsy podtapiruj przy skórze. Możesz to co natapirowałaś dodatkowo spryskać lakierem do włosów. 
4.Jeden z klipsów wepnij mocno w podtapirowane miejsce następnie drugi.Taśma powinna być bardzo mocno naciągnięta miedzy dwoma klipsami. Absolutnie nie może zwisać!
5. Grzebieniem ze szpikulcem należy od góry wyciągnąć część przyciśniętych taśmami naszych włosów.
6. Górną częścią włosów przykryć taśmy i modeluj według gustu.

Mam nadzieje że ten sposób ci się spodoba. Naprawdę polecam sama sobie tak doczepiałam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x