niedziela, 1 sierpnia 2010

Sny prorocze

 Zacznę może od początku. Po raz pierwszy przydarzył mi się to 2 lata temu, poszłam spać i przyśniły mi się trumna, a na drugi dzień umarł ktoś z mojej rodziny. Na początku tym się nie przejmowałam ale to powtórzył się jeszcze trzy razy. Ostatni raz był dzisiaj. Czy możliwe że nade mną krąży jakieś fatum, a jeśli tak to jak z nim walczyć, czy to po prostu zwykły przypadek ? Błagam o szybką odpowiedź!

~ zrozpaczona !





Kochana Zrozpaczona!

Wydaje mi się, że Twoim problemem są sny prorocze. Przedstawiają one w sposób zwykle symboliczny to, co nas czeka. Są one najbardziej problematycznymi ze wszystkich snów, gdyż nie możemy dokładnie określić, czy on takowym jest. Przykładem snu proroczego może być sen, w którym widzimy, że dostaliśmy z jakiegoś testu dobrą ocenę, a następnego dnia, to dzieje się naprawdę. Należy jednak zaznaczyć, że ten rodzaj snów, nie zawsze pokazuje jakieś ważne wydarzenie. Może być to nieznaczący epizod. 

Twoje sny mogą być również spowodowane zmartwieniami lub strachem. Zwykle to, o czym myślimy przed pójściem spać, śni nam się. Jeżeli więc Twoi bliscy byli wcześniej chorzy, martwiłaś się o nich i przyśniła Ci się trumna, znaczy, że Bóg chce Ci coś przekazać, że Twoje obawy nie są bezpodstawne.

Niestety, zdania na temat spełniania się snów są podzielone. Jedni mówią, że mimo snów proroczych nie mogą kontrolować przeznaczenia, że coś lub ktoś chce by wiedzieli o zdarzeniach wcześniej. Wydaje mi się, że powinnaś iść z tym problemem do specjalisty, bo ja z tego miejsca niewiele Ci pomogę. Radzę Ci się z tym pośpieszyć, w końcu nie można ciągle żyć w strachu, że każdy sen coś zapowiada. 

Przykro mi, że nie mogłam Ci bardziej pomóc, trzymaj się!



Siedmiokropka

2 komentarze:

  1. Mam coś podobnego najpierw śni mi się coś ale po kilku minutach po wybudzeniu nic nie pamiętam. a jakto sie zdarzy to czuje jakbym to już przerzyla :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam to samo najpierw nic nie pamiętam a jak już się zdarzy to też czuję się jak bym to przeżyła...

      Usuń

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x