wtorek, 24 sierpnia 2010

Ciągle jest mi zimno.


Cześć Dziewczyny! 
Mam mały problem. Chodzi o to, że ciągle mam zimne ręce, i czasem nawet w bardzo ciepły dzień chodzę w swetrze bo mi jest zimno. Teraz kiedy nadeszła jesień i poranki są chłodne wstawanie rano to dla mnie tortura. Strasznie się trzepię i zgrzytam zębami z zimna. Czy ja jestem na coś chora? Wiem, że głupie, ale napiszcie coś :) 

~guniaa



Droga Guniu!

Wiele osób często zgrzyta zębami z zimna i najczęściej nie dzieje się z nimi nic złego, jednak czasami może być to jakaś poważna choroba.
Moim zdaniem powinnaś jak najszybciej udać się do swojego lekarza rodzinnego i zrobić wszelkie konieczne badania. Możliwe jest, że masz kłopoty z tarczycą.
Inną możliwością jest choroba Raynauda, która polega na tym, że tętnice w obrębie rąk zaciskają się i jest nam bardzo zimno w ręce.
Albo możesz być po prostu zwykłym "zmarzluchem", który uwielbia ciepełko i nie ruszy się ani na krok bez grubego swetra i rękawiczek ;).
Oczywiście możliwości jest wiele i jest wiele różnych chorób, których nie przedstawiłam tutaj w notce, dlatego powinnaś udać się do lekarza. Tylko profesjonalista wykryje co Ci tak naprawdę dolega, bo mnie niestety trudno to stwierdzić. Ale głowa do góry, trzeba być dobrzej myśli ;).

Pozdrawiam,
Crazy
Crazy (17:15)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x