poniedziałek, 27 września 2010

Chyba mam raka sutka!


Dziewczyny .. chyba mam raka sutków.. ; /:( nie wiem co robic... bo czytałam w internecie te objawy co mam - czyli jeden sutek tak do srodka , 
taki wklesly jest :((( prosze pomozcie mi :(((
~;(

  

Kochana,
po pierwsze, nie panikuj
Po drugie myślę, że zbyt pochopnie zdiagnozowałaś samą siebie. 
Nowotwór sutka czy innych narządów kobiecych występuję baaaaaardzo rzadko u dziewcząt w okresie dojrzewania. To, że jeden z Twoich sutków zrobił się wklęsły jest zapewne przypadkiem. Dojrzewasz, więc zachodzi w Twoim ciele mnóstwo zmian. Twoje piersi powiększają się, więc owa niepokojąca Cię przypadłość jest efektem tych zmian. W przypadku nowotworu sutka początkowym stadiem może być tzw pępek rakowy, który charakteryzuję się wciągnięciem fragmentu skóry, niemożnością przesuwania go względem pozostałej tkanki i zgrubieniem skóry wokół niego. Więc nie sądzę, żeby Twoje objawy pokryły się z powyższym opisem. 
Podsumowując- prawdobodobieństwo tego schorzenia w Twoim przypadku jest znikome! Nowotwory narządów kobiecych powstają w wyniku np. tworzenia się torbieli (m.in. na macicy) czy guzków.Ryzyko zachorowania na tę chorobę notoworową rośnie wraz z wiekiem od 30 r.ż., a Ciebie nie podejrzewam o 30 wiosen na koncie :) Jeśli jednak moja opinia Ci nie wystarczy, zgłoś się do lekarza ginekologa.
Pozdrawiam, 
BallerinaGirl.
BallerinaGirl (11:41)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x