wtorek, 25 stycznia 2011

Mam fioletowe ręce!


Moje ręcę są fioletowe !! Prawdopodobnie mam coś z krążeniem, ale chcialabym sama coś z tym robić.Śpię w rękawiczkach ale nie widze żadnych zmian, staram sie robic naprzemienny prysznic zimna i ciepla wodą (prysznic rąk).Zauwazylam ze czasami z przejscia od bardzo chlodnej temperatury, do bardzo az gorącej czuje mrowienie... Czy sa jakies kosmetyki pielegnujace dlonie ? tak w ogole to są takie suche :( Taki sam problem mam z nogami, a chcialabym miec ladne nogi, jednak o rece chcialabym zadbac bardziej.Co moge zrobic w tym celu ? 

olgeneczek

Moja Droga!
Takie objawy niestety mogą świadczyć o problemach z krążeniem, a nawet o wadzie serca.
Proponuję więc wizytę u lekarza. Może najpierw u lekarza rodzinnego, a później otrzymasz ewentualne skierowanie do specjalisty.

Pozdrawiam, Anitt.
Anitt (22:05)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x