czwartek, 10 lutego 2011

Było, [nie] minęło?

Witam wszystkich po długiej przerwie. Tęskniłyście kochane ;> ?
Zmieniłam ksywę z Rebellka na Rebell. ^^

Hej Dziewczyny SmileMacie świetnego bloga, uwielbiam czytać te wszystkie artykuły i bardzoczęsto tu do Was zaglądam xD Teraz pisze do Was ponieważ chcę abyktóraś z Was doradziła mi co mam robić.. Wiem że moj komentarz jestnarazie ostatni i szybko nie doczkam sie odpowiedzi ale zawsze wartospróbowac :P A wiec chodze do 3 gim. i mam na imie Oliwia. Razem ze mnądo tej samej klasy chodzi pewien chłopak.. Znamy sie juz bardzo długo,byliśmy w tej samej klasie przez całą podstawówke i teraz w gim też, W6 klasie podstawówki coś zaczeło między nami iskrzyć, on tańczył ze mnąprzytulańce, całował po policzkach i wracał do domu po szkole, takamała miłość Very HappyWtedy juz wszystkie dzieciaki uwazaly nas za pare az w koncu na jednejdyskotece moj obiekt poprosil mnie o chodzenie a ja sie oczywisciezgodziłam ale wszytsko to trwalo jakis tydzien... Poźniej w 1 gimolewałam go totalnie on mnie też, pod koniec drugiej razem z kumplemsiedzieli za mna w lawce i nasza znajomosc zaczynała sie tak jakby odpoczatku.. teraz w 3 klasie zaprzyjażnilismy sie na dobre, tak jakbyhistoria zaczela sie powtarzać, znowu byly przytulance, odprowadzaniedo domu i glupie zaczepki z jego strony, zniszczyl mi naszyjnik ibransoletke ale obiecał ze wszytsko odkupi , byl na mojej imprezceurodzinowej i kupil mi super prezent, wszystko bylo super a ja sieznowu zakochałam, caly czas wyglupialismy sie na lekcjach, siedzielismyrazem w lawce a wszystkie dziewczyny z klasy mowily mi ze on na mnieleci, kiedyś gdy rozpłakalam sie w szkole to podszedl przytulil ipowiedził ze chcialby mnie pocałować ale sie wstydzi tak przywszystkich.... Pozniej mial wypadek, kiedy sie o tym dowiedzilam to mupowiedzialam ze ja tak dluzej nie moge strasznie go lubie i czy mam uniego jakies szanse.. nie dopowiedział, mineło troche czasu i mojprzystojniak wrocil do szkoly.. pewnego wieczoru dostalam esemesa zenic z tego .. trudno .. na drugi dzien strzelilam focha i ignorowalamgo pzrez caly tydzien w koncu nie wytrzymal i zacząl mnei zaczepiac iprosic zebym przestala sie juz na niego zloscic, ustąpiłąm znowu bylook.. On dalej siedzi za mna w lawce i caly czas mnie zaczepia ostatniochcial usiąść ze mna ale sie nie zgodzilam, na dyskotece nie tanczylwogóle chciaż dziewczyny ciagnely go do tanca ja wtedy też nietańczyłam wolnych... Pani od biologi kazla mi na sprawdzianie usiasc znim w lawce i caly sparwadzian przegadalismy xP A ostatnio gdy nie bylomnie w szkole ktos zapytał go "Gdzie sie podziała Twoja dziewczyna" Aona na to odpowiedzial ze Lezy chora w domu.. W ten dzien w szkole niebylo tylko mnie... Już sama niewiem co mam myśleć o tym wszystkim ?? Jago naprawde lubie, teraz jesteśmy Przyjaciółmi i jest dobrze jeśli ontak chce to moze tak zostać, ja sie z tym pogodze.. Chciaz on mi siepodoba i tak i tak :P Ale jak już jesteśmy przyjaciółmi to niech ontraktuje mnie jak kumpele, dziewczyna z ktora siedze w lawce tez jestjego kumpela ale ja traktuje tak normalnie, tylko mnie caly czaszaczepia, dokucza mi i przedrzeźnia sie ze mną.. Podpowiedzcie mi co jamam teraz robić... ?? Aha i Wiecie co jest najlepsze on idzie do tegosamego liceum co ja ! Nie musicie sie spieszyc ale jedak bardzo mizalerzy aby ktoraś z was poradzila mi coś... Czekam Cierpliwie naOdpowiedź... Pozdro dla całej załogi NBS :*~^^ Bezradna ^^,



Droga bezradna :**Czekałaś dość długo, ale mam nadzieję, że i tak pomogę ^^
hm... Typowe objawy młodzieńczej, zresztą, bardzo słodkiej miłości. Tak, MIŁOŚCI.
Nie znam tego chłopaka, ale wydaje mi się, że on prostu boi się tego, że znów będzie tak jak było. Że to wszystko potoczy się tym samym torem...
Musisz dać mu czasu, tylko czasu. Zbliżają się wakacje, bardzo ważne jest, żebyś spędzała z nim MNÓSTWO wolnych chwil...
Musisz go po prostu na nowo w sobie rozkochać. I okazać mu, że Ci na nim zależy i, że nie dopuścisz do tego, żeby znów się wszystko spieprzyło ...
Na pewno wszystko się ułoży. ^^
Powodzenia !
Rebell. <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x