poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Nie chcę z nim chodzić! Jak odmówić?

Dziewczyny! Proszę o radę! Chodzi o to, że poszłam kiedyś na festyn do szkoły koleżanki i tam poznałam pewnego chłopaka. Codziennie rozmawiamy ze sobą na GG i raz na jakiś czas spotykamy się na mieście. Dla mnie to super przyjaciel - o wszystkim mogę z nim pogadać. Ale on ostatnio zachowuje się, jakby się we mnie zakochał! Ostatnio zapytał się mnie jakie kwiaty lubię i obawiam się, że na naszym spotkaniu w ten poniedziałek (23 czerwca) poprosi mnie o chodzenie! Co mam robić?! Proszę o pomoc :(~Kasia



Kasiu!
Z tego co napisałaś wynika, że oprócz przyjaźnią niczego do niego nie czujesz. Podam więc kilka rozwiązań tej sytuacji. Nie wiem czy niektóre z nich nie okażą się dla Ciebie zbyt radykalne, ale pamiętaj, że to ty musisz zdecydować o tym co mu powiesz.

1. Bajka a'la "zakochałam się ". W tym przypadku musisz z nim porozmawiać jeszcze dziś na gadu-gadu. Napisz np; że do twojej klasy chodzi chłopak i ostatnio coś zaczęło iskrzyć. To spowoduje, że on się zrehabilituje i na 100% nie będzie prosił Cię o chodzenie.
  Co może nie wyjść? Możesz chłopakowi totalnie złamać serce. Nie wyjdzie jeśli nie jesteś z nim w tak bliskich stosunkach, że się mu zwierzasz.

2.
Prosto i skutecznie. Wariant dobry, jeśli nie chcesz zmyślać, kłamać. On Cię prosi o chodzenie, a ty się nie zgadzasz. Musisz jednak załatwić to bardzo delikatnie. Powiedzieć, że wiele dla Ciebie znaczy to, że on się w Tobie kocha, ale nie mogłabyś go okłamywać i być z nim "na siłę".
   Co może nie wyjść? On będzie się bardzo wstydził kolejnej rozmowy z Tobą. Jeśli okaże się, że jest chamem to może być niemiły (w skrajnych przypadkach)

3. Zgoda. Po prostu, dla dobra waszej przyjaźni i tego aby ją utrzymać w jak najlepszej postaci zgadzasz się być jego dziewczyną.
  Co może nie wyjść? Nie będziesz szczęśliwa i związek szybko Ci się znudzi. Gdy się przyjaźnisz możesz z chłopakiem siedzieć cały dzień, a jeśli to będzie oszukiwane uczucie będziesz starała się uciekać, wymigiwać od spotkania.

Nie polecam Ci żadnego z moich rozwiązań. Nie pomogę Ci też w podjęciu ostatecznej decyzji. Znasz swojego przyjaciela na pewno lepiej niż ja i wiesz jak może zareagować na każdą z odpowiedzi. Jeśli jednak będziesz chciała porozmawiać napisz na GG: 9453095.

Pozdrawiam, Em-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x