środa, 6 kwietnia 2011

Notorycznie mnie zdradza!

otóż mam taki problem. Mój chłopak ciągle, ale to ciągle wypisuje z jakimiś laskami na epulsie. Kiedy sie go spytałam co to za dziewczyny powiedział że to tylko "napalone adoratorki"....uwierzyłam. Następnego dnia zorientowałam sie jakie ma hasło, od razu przeszłam do wiadomości. Było tam setki, SETKI nieskasowanych wiadomości z poprzedniego i wczorajszego dnia, w każdej były tam takie słowa jak " kotQ, kochanie, kiedy sie spotkamy, ok to jutro w kinie ok?, już tęsknie, a czemuż by nie dzisiaj?, kochasz mnie, ja ciebie też ". Co najgorsze każda z takich wiadomości była od innych dziewczyn, wszystkie mieszkają w mojej okolicy. Kiedy dziś wchodziłam na epulsa zauważyłam że mój Marcin ma w prezentacji zdjęcie jakiejś dziewczyny, podpisane jako " mój skarbeczek ", chciałam wejść na jego konto ale zmienił hasło . Nie wiem co o tym myśleć bo przysięgał mi że będzie mi wierny, ale też napisał że "prawie każdą zdradzał, ale mnie nigdy nie zdradzi", wymagał żebym była idealna a sam mnie zdradza Sad .Proszę pomóżcie mi! jak naprawić nasz związek, albo co zrobić żebym jak najmniej cierpiała. Pomóżcie błagam!!! ~Niki 15



Droga Niki ...

Sama podkreśliłaś to nie raz, on Cię zdradza. Jesteś w stanie mu to wybaczyć ?
A nawet jeśli już wybaczysz, czy możesz mieć pewność, że to się nie będzie powtarzać ?
Nie. Kochana, nie warto. Jesteś jedną z wielu.
Wątpię, że taki układ Ci odpowiada ... Ty przejmujesz się tym co on wyprawia. Natomiast on ? Cieszy się, bo gra na kilka frontów i w ogóle mu się za to nie obrywa. Założę się, że te inne dziewczyny też nie mają pojęcia o Twoim istnieniu. Oświeć je i zostanie sam. Bo tylko na to zasługuje.
Odwagi życzę i szczęścia ;)

Rebell < 33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x