czwartek, 7 kwietnia 2011

Jestem zbyt nieśmiała.

Hej NBS!!! Może od razu zacznę opisywać mój problem... No to tak; z natury jestem dziewczyną nieśmiałą:(To właśnie urtrudnia mi zdobywanie chłopaków. Moja przyjaciółka jestśmiała... Nawet bardzo;/ Ostatnio zaczął podobać mi się taki Tomek, noi mi tylko zostały do niego spojrzenia i uśmiechy, a mojej przyjaciółceasi on też sie spodobał no i jak to ona od razu do niego podeszłazaczęła gadać, śmiać się, żartować... No i chyba oni się bliżej poznalino i może coś z tego będzie... Zawsze Asia mi odbiera chłopaków... COmam zrobić żeby być bardzij śmałą??? Proszę o radę!!! A tak apropoextra bloog:):D Pozdrawiam~Marta, 15lat



Kochana Marto ;)

Nieśmiałość jest bardzo rozległym tematem
.
Są różne rodzaje ` nieśmiałości`.  Niektórzy boją się rozmawiać z ludźmi, niektórzy boją się chodzić do sklepów, niektórzy boją się pokazywać ludziom, a niektórzy boją się zagadać do chłopaka ;) Do tej ostatniej grupy najczęściej zalicza się młodzież, dziewczyny w wieku od 12 - 21 roku życia są największymi przykładami nieśmiałości w dzisiejszych czasach.
Nieśmiałość może być wrodzona, lub nabyta. Czyli mogłaś odziedziczyć ją w genach po rodzicach, dziadkach, lub przez otoczenie czujesz się wstydliwie w różnych okolicznościach. Jeśli to pierwsze, to nie bardzo możesz coś z tym zrobić...
A jeśli drugie?
Zastanówmy się jakie są tego przyczyny...
Może nie w pełni akceptujesz swój wygląd?
Może wydaje Ci się, że jesteś nudna i beznadziejna?
A może to właśnie przez Twoją koleżankę czujesz się taka... Postawiona w cieniu ?
Zastanów się nad tym.
Jak walczyć z nieśmiałością ?
Chciałabym to wiedzieć, bo sama się z nią borykam.
Wydaje mi się, że powinnaś małymi krokami dążyć do zdobycia odwagi.
Musisz być pewna siebie.
Podejdź do chłopaka, który Ci się podoba i zapytaj o jakąś rzecz...
Najlepiej dowiedz się jakie są jego zainteresowania.
I o tym z nim pogadaj.

3 mam kciuki ;)

Rebell.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x