poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Przy mnie on zachowuje się inaczej! Co to znaczy?

Hej, często zaglądam na Waszego bloga. Jednak teraz sama nie wiem, co począć. A mianowicie: jest taki chłopak, a konkretnie rok starszy. Nasze wychowawczynie są zaprzyjaźnione, więc zawsze jeździmy razem na wycieczki. A konkretniej: ja siedziałam na samym początku, a on ze dwa siedzenia do tyłu po przeciwnej stronie.Jechaliśmy ok. godziny, a jak się odwracałam, to on się na mnie gapił.No co się nie odwracałam, to on nic innego tylko się patrzy i patrzy.Jest 5 sal do polaka na jednym holu. Ja z jednej wyszłam, a on z naprzeciwka. Ja szłam zaraz przy ścianie a ten, choć miał pusty korytarz, to obok mnie. Jak nie rozumiecie to obrazek: http://i33.tinypic.com2vtw6yv.jpg. I w ogóle widzę, że przy mnie zachowuje się jakoś inaczej. Nie głupkowato, nie ,,dostojnie", ale po prostu ma inne ruchy i po prostu inaczej. Trochę jakby się peszył. Czy to wszystko coś znaczy? Z niecierpliwością czekam na odp.

~Maja



Maju!
Zachowanie chłopaka jednoznacznie wskazuje na to, że się tobą zauroczył:) Jednoznaczne spojrzenia, nietypowe zachowanie... Tylko od Ciebie teraz zależy co z tym zrobisz. Nie napisałaś czy Ci także się podoba czy może obchodzi Cię tyle co zeszłoroczny śnieg. Jeśli też Ci się podoba to masz trochę ułatwione zadanie.
Moja rada: zastanów się czy coś do niego czujesz. Jeśli tak, to postaraj się do niego zbliżyć. Jeśli nie, to... ciesz się tym, że jesteś zauważana przez chłopców:)
Em-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x