wtorek, 26 kwietnia 2011

Miłość na odległość - czy to ma sens?

Cześć dziewczyny! Mam problem Moim zdaniem bardzo duży ale koleżanki się czasami ze mnie śmieją. Więc tak.. Poznałam przez internet fajnego chłopaka, bardzo polubiłam ze wzajemnością. Pisaliśmy na GG, potem spotkaliśmy się pare razy [zawsze w jakimś towarzystwie]. Pisał że też mnie bardzo lubi i że jest szansa na coś więcej. Mieszka 30 km ode mnie. Wygłupiłam się pisząc mu że się z nim zakochałam ;( Ale dał mi nadzieje! ;( więc co miałam robić?? A teraz pisze do mnie tak jakby z łaski. Co mam robić? Liczyć na to że wyjdzie Nam miłość na odległość? i jak mam się dowiedzieć czy mam u Niego jeszcze szanse? Pomóżcie.. Proszę! z góry thx ;( :*
~brak marzeń
 
 
 
Witam Cię serdecznie. 
Z problemami jest tak zawsze. Dla nas są obciążeniem psychicznym a dla innych zwykłą błahostką. Nie przejmuj się więc tym ;) Czytając początek myślałam, że chodzi o jakąś virtualną miłość, ale jeśli się spotkaliście i to kilka razy, to stawia to sprawę w całkiem innym świetle. 
Więc tak : Nie sądzę, że wygłupieniem było Twoje wyznanie miłości. Każdy człowiek zasługuje na wiedzę o tym co i kto do niego czuje. Jednak jeśli Twój luby jest w młodym wieku, a wydaje mi się, że tak, to mógł to potraktować trochę nachalnie. A to, że pisze do Ciebie w taki sposób wynika chyba z tego, że myśli, że dasz sobie spokój. Miłość na odległość ma szanse, ale tylko jeśli obie strony w to wierzą i nie mają problemów z wiernością. Wydaje mi się, że tutaj pomoże jedynie rozmowa. Spotkaj się z nim sam na sam i wyjaśnij o co chodzi... Poproś by nie traktował Cię tak za Twoje uczucia i, że powiedziałaś mu o tym, bo uznałaś, że powinien wiedzieć i, że to jest fair wobec niego. Życzę Ci powodzenia i myślę, że się uda ! 
Pozdrawiam :*
Rebell. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x