środa, 27 kwietnia 2011

Wyjazd z chłopakiem kontra rodzice.

Pomyślałam, że napiszę, najwyżej nie poradzicie mi nic, a jesli jednak tak, to bede bardzo wdzieczna ;) A więc tak: jakies pol roku temu bylam z chlopakiem on zerwal i teraz znow z nim jestem juz ze 3 tygodnie. Ostatnio zapytał się mnie czy wyjechalabym z nim gdzies(to jest w pewnym sensie moje marzenie zeby pojechac gdzies z chlopakiem sam na sam). Ja powiedzialam ze bym chciala ale ze matka raczej nie byla by zadowolona. Aaaa mam 14 lat a on 16. Mam tez druga sprawe ale to jest bardziej skomplikowane i w sumie nie przeszkadza mi w zyciu, bo to tylko chodzi o moje mysli. I nie wiem co mam zrobic jesli moj boy by sie mnie juz na powaznie zapytal czy gdzies pojedziemy. Niewiem co rodzice by powiedzieli, jak ich moge przekonac?? Z gory dziekuje za odpowiedz. Takiego tematu jeszcze tu nie widzialam wiec mam nadzieje ze jednak zdecydujecie sie napisac co mam zrobic
ps.: bardzo, bardzo fajny blog, wchodze tutaj niemal codziennie ;P
~rozmarzona xD
 
 
 
Droga Rozmarzona ;)
Nie opisałas dokładnie tego wyjazdu. Czy to miałoby być na kilka godzin, cały dzień lub kilka dni. Ale domyślam się, że chodzi o dłuższą nieobecność w domu. Także powiem tak, rozumiem Twoją mamę i nie dziwię się, że miałaby coś przeciwko. Jesteś młoda, a ona się o Ciebie martwi, chociaż może nie ma o co. Uroki bycia matką ^^ Dlatego radzę Ci, byś zastanowiła się nad takim wyjazdem, który czasowo byłby zgodny z przekonaniami Twojej mamy. Porozmawiaj z nią. Powiedz, że może Ci zaufać (mam nadzieję, że jeszce nigdy jej nie zawiodłaś :p) i, że bardzo chcesz spędzić z Twoim chłopakiem dłuższy okres czasu tylko we dwoje. A jeśli chłopak zapyta czy gdzieś z nim wyjedziesz i rodzice się zgodzą, to jedź śmiało ! ;) 
Dziękuję w imieniu załogi i wchodź dalej !
Pozdrawiam. 
10718359. dla Was dostępna nawet na niedostępnym :*
Rebell. <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x