czwartek, 12 maja 2011

Co zrobić aby znajomość się rozwiajała?

Drogie autorki NBS! Mam problem, może dla innych mały, ale dla mnie... Zacznę od początku: Działam w pewnej organizacji i na akcji zarobkowej sprzedawałam znicze z takim chłopakiem. Nazwijmy go Z. Jest w moim wieku, jest bardzo przystojny, ale jest ode mnie niższy.. Po tamtym spotkaniu wymieniliśmy się nr. telefonów i gg [nie chodzimy do jednej szkoły]. Niedawno była kolejna wycieczka. Tym razem przetańczyliśmy RAZEM całą dyskotekę no i inne dziewczyny mi mówiły, że Z chce ze mną chodzić. [pytały go]. Tylko że on jest bardzo nieśmiały, a ja nie chcę "zacząć"... Już nawet nie chodzi o wzrost, tylko co mam zrobić, żeby nasza znajomość się 'rozwinęła'???~Leitha



Cześć Leitha!

Oto co możesz robić:

1. Komórka - no i oczywiście smsy:) albo rozmowy telefoniczne. Większość ludzi twierdzi, że dużo łatwiej porozumieć się przez telefon. Nie zastąpi to jednak prawdziwej rozmowy.

2. Gadu-gadu - głównie to samo co punkt wyżej^ prawie same plusy, jedyny minus to to, że się nie widzi rozmówcy:)

3. Spotkanie - może samą grupą działającą w tej organizacji? W kupie zawsze weselej. I on nie będzie taki onieśmielony, jak mogłoby być gdybyście byli tylko we dwójkę. Kolejny plusik to to, iż nie musisz wymyślać tematów do rozmów, bo ktoś z paczki na pewno jakiś temacik zarzuci;-)

4. Rozmowa- co robić na takim spotkaniu? Rozmawiać oczywiście! Nie siedź wpatrzona w niego jak w telewizor tylko zacznij gadać:) Przed spotkaniem wpisz w google kawały i zapamiętaj kilka z nich. Chłopaki lubią wesołe dziewczyny!


Pozdrawiam, Em-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x