niedziela, 29 maja 2011

Czy to przyjaźń, czy to już kochanie?

Cześć. Jak każda dziewczyna, która tu zagląda, mam pewne pytanie. Otóż znam się z pewnym chłopakiem od roku, dobrze się rozumiemy i w ogóle. Ostatnio dosyć często się spotykamy "w cztery oczy". Raz w żartach powiedziałam, żeby mi kupił kwiatka.. no i kupił! A ponadto rozmawiał z moją koleżanką, ciągle wypytywał ją, czy byłam na gg i powiedział jej, że on nie chce ze mną chodzić, bo jakbyśmy byli razem to zaraz wynikłaby jakaś kłótnia, a on chce, żebym była przy nim na zawsze. Ciągle pisze mi komplementy, mówi, że dobrze, że mnie ma i powtarza, że mnie uwielbia. Raz też w takiej luźnej rozmowie powiedziałam, że boję się sama spać i że wezmę sobie jego serce, no a on powiedział, że nie muszę go oddawać,ale żebym o nie dbała. Dodam, że ma dziewczynę.
Czy on mnie kocha? Co ja mam robić w takiej sytuacji?~lynd



Droga Lynd!

Masz szczęście! Jak mówi ten chłopak, tak jest. Tzn. uwielbia Cię, chce z Tobą przebywać, gdy nie jesteś z nim tęskni do Ciebie! Ma tylko jeden problem....boi się związku z Tobą.
Jeśli nie tyle związku to tego, że gdy oficjalnie będziecie 'parą' to wszystkie uczucia wyparują. Tego też, że mimo że będzie w Tobie ciągle zakochany ty możesz przestać go lubić lub znaleźć sobie innego przyjaciela/chłopaka. On ma już dziewczynę i najwyraźniej nie chce by wasza znajomość przeszła ze stopnia przyjaźni w chodzenie ze sobą.

Uważam, że powinnaś zastanowić się czy chcesz byście:
a) byli razem
b) byli tylko przyjaciółmi

Gdy podpunkt a) to postaraj się przekonać go do siebie. Porozmawiaj z nim o tym, że jest dla Ciebie bardzo ważny, i że twoje uczucia do niego nie ulegną zmianie(tzn. zawsze będziesz go uwielbiać i nie zmieni tego czas). Poproś koleżankę, żeby wróciła do tematu o Tobie i zapytała dlaczego aż tak się boi. Możesz ją poprosić by rozwiała jego wątpliwości, jednak tak na prawdę nie wiem czy warto. Pamiętaj, że można więcej stracić niż zyskać.
Jeśli podpunkt b) to właściwie nie musisz nic robić:) Ciesz się, że masz takiego przyjaciela, który jest w stanie bardzo dużo dla Ciebie zrobić:)

Em-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x