sobota, 28 maja 2011

Co mu kupić na walentynki?

Hej;* W komentarzach pytałyście:

Laski mam do Was prośbę! Zapewne nie tylko mi ta informacja się przyda. Za niedługo walentynki. Co dać swojej drugiej połowie? Bo zbytnio nie wiem co kupić chłopakowi na taką okazję... No więc? Proszę pomożcie!
~Karolina


Możecie napisać o tym, jaki prezent podarować na walentynki swojemu chłopakowi ? Ale nie chodzi mi o taki normalny zegarek czy coś tylko bardziej oryginalne bardziej od siebie. Może jakieś porady co można byłoby samej przygotować  ?
~Ellona

    
co kupić chłopakowi na walentynki ? nie chodzę z nim, ale jak to powiedziec, ja go lubię i wiem że on mnie lubi . kiedyś już z nim chodziłam . proszę o odpowiedź :)    
    ~miła . 2009-02-01 15:41



Dziewczyny, podobno prezent na Walentynki powinien być skromny. Nie trzeba wydawać masy kasy, jeśli jej się po prostu nie ma. Jeśli się ma-to już inna rzecz;).
Pamiętajcie też, żeby nie kupować czegoś co dla chłopaka może się nie przydać.

Oto moje pomysły(niektóre tańsze, niektóre droższe):
-szalik ulubionego klubu
- gra komputerowa
- pluszak
- zegarek
-  koszulka z fajnym motywem(np. z Twoim imieniem)
- perfumy
- kosmetyki
- twoje zdjęcie w ramce
- plecak
- mp3
-piłka
-książka
-kubek
-podkładka pod myszkę
- myszka
-poduszka z Twoim zdjęciem
-skarbonka
-łańcuszek
-lizak
-budzik
-długopis
-duża poduszka w kształcie serca
-portfel
-piórnik
-etui na telefon
-kartka walentynkowa wysłana pocztą

Przykłady (z Allegro.pl)
 
misiek - cena:  22,90 zł

   
etui na telefon - cena: 9,90 zł

 
skarbonka - cena: 9,90 zł


Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie:)
Niedługo notka z przepisami na pyszne ciasta Walentynkowe, którą przygotuje Anitt:)


Udanych zakupów i Walentynek

od Em-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x