środa, 25 maja 2011

Jak być tajemniczą i sprawiać by on wciąż się starał?

Hm. No i maaam wielki problem ;] . Bardzo proszę o jak to tylko możliwe szybką odpowiedź .. No to tak. Chłopak.. Napisał do mnie pierwszy .. od miesiąca piszemy na gg . Jest starszy o rok. w szkole to tylko "cześć" i spojrzenia. Jest szczery i otwarty. Mówi prosto o swoich uczuciach .. Mówił, że chce się spotkać pogadać, pocałować etc. Ja ostatnio otworzyłam się przed nim. Mógł z tego zrozumieć, że zależy mi na nim .. Dlatego tak sobie trochę odpuścił .. Niby tęskni, niby piszemy codziennie o ustalonej porze. Ale to nie tak samo .. ja ciągle piszę on odpisuje czasem coś tam dorzuci. "buziak", zadaje pytania typu : "Nie olejesz mnie ?", "Tęsknisz ?", "Napisz mi smsa na dobranoc " Tak jakby idzie na łatwiznę. Jakoś tak za szybko to wszystko idzie .. a mi się wydaje, że jestem za łatwa i nie do końca zawsze mówię prawdę, chodzi mi np. że jak powie, kocham, czy śliczna jesteś, zdaje mi się, że ja muszę mu odpowiedzieć jakimś komplementem ..:/ Dodam, że w tym czasie gra w różne gryy i wgl jest towarzyski, nie miał jeszcze dziewczyny. I teraz pytanie. W jaki sposób mam okazać to, żeby zwątpił w to, że mi na nim zależy i zaczął o mnie walczyć .. ? Dodam, że jestem dość uległa i nie potrafię mówić stanowczo "nie". Jak być tajemniczą ? Zależy mi na dość szybkiej odpowiedzi .. Pozdrawiam całą załogę NBS ;] ~Babka =]



Babko =]

Dlaczego chcesz spowodować to, że chłopak zwątpi, że jest dla Ciebie ważny? Nie rób tego! To może wszystko zepsuć. Jeśli chcesz by on się wciąż o Ciebie starał to spotkaj się z nim. Piszesz z nim, a na żywo udajecie, że się nie znacie. Dla mnie to trochę głupie. Piszesz, że jest otwarty i chciałby się spotkać. Czemu więc tego nie zrobicie? Nie musisz robić tego przy wszystkich znajomych, jeśli nie chcesz. Pójdźcie tam gdzie będą ludzie, ale nie tacy, którzy zaraz zaczną plotkować. Będzie Ci bezpieczniej i na pewno luźniej.

Kolejnym punktem, jeśli chcesz poczuć, że mu wciąż na Tobie zależy to rozmowa. Piszcie na Gadu gadu, esemesujcie, telefonujcie i spotykajcie się w takich miejscach byście mogli pogadać. W tym przypadku niezbyt polecam kino, bo tam się idzie raczej by pooglądać film. Jest to oczywiście bardzo fajne spędzenie czasu, ale cóż Ci da jak nie będziesz mogła poznać odpowiedzi na tyle pytań, które byś chciała zadać?

Nie pamiętam czy kiedyś już to pisałam, ale na prawdę uważam, że samo pisanie na Gadu Gadu albo esemesowanie nie zastąpi spotkania i rozmowy. Człowiek przez komórkę lub Internet nie musi być wcale taki jaki jest w rzeczywistości tj. może pisać zbyt wymyślne teksty, sugerować się podpowiedziami koleżanek.

Sama byłam świadkiem sytuacji, gdy dla nieśmiałego kolegi kumpel mówił co ma napisać, bo ten w ogóle się nie orientował o co we flircie chodzi;). Co prawda dziewczyna na to poleciała, ale bardzo szybko uciekała jak zobaczyła chłopaka i z nim zamieniła kilka słów. Ten flirciarski ton, który był widoczny przez smsy pisane przez kogoś innego znikł, a dziewczyna sama załapała, że to nie w tym typie(i jego wiadomościach) się zakochała.

Dlatego też nie popieram tego, że dziewczyna np. czyta sprawdzone teksty w Internecie, a potem nawet nie pamięta co pisała. Trzeba na każdym kroku udowadniać, że jest się sobą!
A jak być tajemniczą?
  • Po prostu nie mówić zawsze wszystko dosłownie.
  • Nie wyjaśniać tego, co może być zrozumiane dwojako.
  • Na zadane pytanie odpowiedzieć: "Sekret", "Tajemnica", "Domyśl się" czy "A jak myślisz?"
  • Na zadane pytanie puścić oczko lub się uśmiechnąć


Pozdrawiam, Em-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x