poniedziałek, 27 czerwca 2011

Chłopak poznany przez internet prosi o spotkanie.

hej. Macie naprawdę świetny blog ;) jeśli znalazłybyście czas na odpowiedź to dzięki :)
mój problem:
mam 15 lat i nigdy nie miałam chłopaka... podobało mi się kilku, ale albo mieli dziewczyny, albo byli strasznie nieśmiali. I nic z tego nie wyszło. A teraz od niedawna jakiś chłopak pisze do mnie na gg, piszemy smsy, wydaje się być fajny. Powiedział, że mu się podobam, no to ja do niego, że nigdy się nie spotkaliśmy, nie gadaliśmy w rzeczywistości i jak mógłby się w ten sposób zakochać ;P ale on się upiera, że mu się podobam. Widział tylko moje zdjecia. Ciągle mnie prosi o spotkanie itp. Nie wiem co mam zrobić, nie mam doświadczenia w tych sprawach. Może przesadzam, ale czytałam dużo artykułów na temat znajomości przez internet i nie wszystkie dobrze się kończyły. Obawiam się trochę tego spotkania, nie wiem czy się zgodzić.. ale z drugiej strony, jeśli nie spróbuje to będę żałować, jeśli okaże się fajny. Co o tym myślicie? Zastanawia mnie też to dlaczego taki chłopak szuka dziewczyny przez internet... proszę pomóżcie ;p od waszej odpowiedzi będzie w dużej części zależało to czy się spotkamy ;p z góry dziękuję :)

~Ala 



Kochana Alu!

To super, że zdajesz sobie sprawę z ryzyka, jakim jest spotkanie z obcym kolesiem. Chyba my wszystkie słyszałyśmy o tym, jacy to ludzie mogą siedzieć po drugiej stronie monitora. I istnieje ryzyko jak ze wszystkim, że spotkanie może być dla Ciebie niezwykle smutnym doświadczeniem. Ja nie chcę decydować w tej chwili czy powinnaś iść, czy nie iść. Jeśli zechcesz iść to mam dla Ciebie kilka pomysłów na to, jak ograniczyć ryzyko. To jest:
Dobre miejsce na spotkanie.
Nie spotykać się z nim w samotności.
Zapytaj go czy nie miałby problemu z tym by spotkać się z kilkoma twoimi koleżankami, albo jeśli sama tego nie chcesz to zaproś go pod szkołę. Tam zawsze kręci się mnóstwo ludzi. Dobrym miejscem wydaje się też jakaś galeria - zawsze jest tam pełno ludzi, pod sklepami stoi ochrona, także ryzyko się zmniejsza. Uprzedź chłopaka, że to jest konieczna ostrożność, bo przecież nigdy się wcześniej nie widzieliście.
Jeśli zobaczysz, że podchodzi to Ciebie nie taki chłopak za jakiego się podawał, od razu go pogoń, i sama wróć do domu.
Możesz też ustawić sobie w telefonie, że np. pierwszym numerem jaki będziesz miała pod ręką będzie numer policyjny, albo do rodzica itd. Kiedy wyczujesz, że coś jest nie tak po prostu klikniesz, wybrany przycisk (najprawdopodobniej trafisz na niego nawet po omacku) i słuchawkę. Ten do którego zadzwonisz powinien usłyszeć przynajmniej niektóre fragmenty rozmowy i móc w każdej chwili pomóc.
Kolejną metodą jest krzyk. Popularna reakcja, a powinna odstraszyć napastnika.
A jak przyjdzie się bronić to najlepiej celować w brzuch i krocze^^
Po prostu - trzeba mieć się na baczności.

To chyba tyle z ogólnych pouczeń. Same te rady mogą Cię pewnie odstraszyć:) , ale jeśli będziesz wiedziała jak możesz się obronić nie powinno być problemów. Pamiętaj, że to jest bardzo ryzykowne, ale jak już zdecydujesz się z nim spotkać zachowaj resztki rozsądku i postaraj się stosować wyżej wymienione rady.

Życzę podjęcia dobrej decyzji,
Em-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x