niedziela, 26 czerwca 2011

On chyba nie chce mieć na razie dziewczyny, zazdrość.

Macie zajefajnego blogoska;)
otóż podoba mi się tak bardzo starszy o 3 lata chłopak...
on ma 18 ja 15...
No i to jest tak...
niedawno pisaliśmy codziennie...prawił mi komplementy...i w ogóle nawet powiedział że mu się podobam....tylko że...niedawno zerwał ze swoją dziewczyną....a wiem od jego kolegi, a zarazem mojego że on nie chce mieć na razie dziewczyny....w pewnym sensie to rozumiem...zerwał bo była o niego za bardzo zazdrosna i się kłócili...i boję się że nawet jak bym z nim była to tez bym była taka zazdrosna...
Ostatnio byliśmy razem na feriach [dużą grupą znajomych] no i były dwie dyskoteki...tańczyliśmy długo...ale była jeszcze jedna dziewczyna...z którą też dużo czasu spędzał i długo tańczył....moja koleżanka...nie wiem już co mam robić....kolega mi mówił że ten chłopak był wobec mnie naprawdę szczery....więc nie wiem co mam myśleć i robić....proszę o pomoc;*
Z góry dziękuje;*

Madzik__R__ 



Hej Madziku__R__!

A nie myślisz o tym, żeby z nim na tematy, które Cię dręczą pogadać? Wydaje Ci się, że to fajny, otwarty a przede wszystkim szczery chłopak. Może zechce Ci to wszystko wytłumaczyć, opowiedzieć o co chodziło. Być może sam nie ma z kim o tym pogadać i czuje się nieco głupio tym, że zaraz po zerwaniu z jedną dziewczyną chce zacząć się spotykać i umawiać z inną. Każdemu potrzeba trochę czasu, żeby się po czymś otrząsnąć, zamknąć pewien etap w swoim życiu. I nie jest łatwo zaczynać znowu wszystkiego od początku.

 

A co do tego, że obawiasz się napadów zazdrości: pamiętaj o zaufaniu. O tym, że naprawdę nie wszyscy są tacy sami i niektórym warto ufać np. swojemu chłopakowi. Oczywiście nie warto przemilczać zachowań, które Ci się kimś
dla Ciebie ważnym nie podobają. Wszystko trzeba sobie wyjaśniać, żeby potem nie było niedomówień i dwuznacznych sytuacji. Na tym polega związek. Nie tylko pomiędzy dziewczyną a chłopakiem, ale też np. parą przyjaciółek. Nie warto się angażować kiedy na każdym kroku widzisz dostrzegać zdrady, intrygi, kłamstwa których ofiarą możesz paść. To po prostu niezdrowe:)


Em-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x