niedziela, 5 czerwca 2011

Ciągle coś mu wypada!

Mam pewien problem...jest chłopak z którym sięspotykałam w wakacje...dosyć długo to było coś mocnego..z jego stronyteż. Okazywał mi to pisał, że tęskni że chce jak najszybciejzobaczyć..Ale pewnego dnia wyjechał do babci na wakacje i już się nieodezwał...ostatnio spotkaliśmy się na dyskotece dlagimnazjalistów...Podszedł do mnie jakby nigdy nic przywitał się ipogadał. Potem rozmawialiśmy na gadu gadu..powiedział, że żałuje tego cosię stało..Potem się umówiliśmy on odwołał spotkanie...Potem znowuzaczął do mnie pisać..tak jak było kiedyś..umówiliśmy się i przestałpisać a spotkanie już za 2 dni...dzisiaj mi napisał że nie wie czybędzie mógł...a dał mi bardzo dużą nadzieje...nie wiem co mam zrobićponieważ czuje do niego coś mocnego...:(..Proszę o pomoc . :*** ~Madzia



Kochana Madziu!


Może warto go zapytać dlaczego wtedy urwał kontakt? Może wcale nie zrobił tego celowo tylko nie miał pieniędzy na koncie, a potem było mu już głupio? Uważam, że powinnaś dać mu szansę opowiedzieć o tym co się wtedy działo.

Chłopak ma po prostu mało szczęścia. Zawsze mu coś wypada i nie może dojść do spotkania. Zadaj mu jedno pytanie: "Czy chcesz się ze mną spotkać?" i poproś go o bardzo szczerą odpowiedź. Jeśli powie, że "tak" to czekaj cierpliwie. Do spotkania na pewno dojdzie. Jeśli będzie się wahał sprawa jest raczej pozamiatana i możliwe, że chłopak będzie bardzo długo się wymigiwał od rozmowy.


Em-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x