czwartek, 30 czerwca 2011

Nie rozumiem jego dwuznacznego zachowania.

Mam ogromną prośbę: czy mogłybyście napisać co myślicie o poniższym zachowaniu? xD
Chodzi o to, że chłopak, który mi się podoba zachowuje się w następujący sposób: jednego dnia się do mnie klei, a następnego mnie olewa^^. Jesteśmy dobrymi znajomymi. Ostatnio przy praktycznie wszystkich dziewczynach z mojej klasy podszedł do mnie, jedną rękę tak delikatnie położył na mój brzuch, drugą głaskał mi włosy i coś mówił. Na następny dzień olewka. Nie wiem już sama co o tym myśleć. Bardzo proszę o jakąś radę na ten temat. Pozdrawiam.

~Kulka



Droga Kulko, 
Myślę, że ewidentnie mu się podobasz. Daje Ci różne znaki, jednak może Ty nieodpowiednio na nie odpowiadasz, może ich nie odwzajemniasz i drugiego dnia jest zrezygnowany. Kiedy on wykonuje jakieś miłe gesty, to Ty odwdzięczaj mu się tym samym, przecież Ci się podoba ;) 
Zagadaj do niego, spotykajcie się częściej, hm ? To może bardzo pomóc. Jeśli jesteście dobrymi znajomymi, to rozwijaj to w przyjaźń, a może nawet coś więcej ? 
Poczekamy, zobaczymy. 
Powodzenia !
Rebell.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x