piątek, 8 lipca 2011

Czy nauczyciel i uczennica mogą być razem?

Bardzo interesujacy blog. Pewnie jak wiekszasc osob czytajacych mam problem. Mianowicie. Mam 16 lat, idę w tym roku do technikum. W lipcu poznałam wspaniałego chłopaka 24 lata. Wszystko było dobrze do sierpnia, gdy spotkalam sie z kumpela, i opowiedzialam jej o chlopaku. Ona skojarzyla imie i wszystko i powiedziala ze to nasz nauczyciel. Nie chcialam uwierzyc, myslalam ze jest zazdrosna. Ale weszlam na strone internetowa i wszystko sie zgadzalo :(( . Powiedzialam mu o tym. Nie wiem co zrobic, ja nie bede umiala tłumic uczuc do niego, a przeciez uczennica nie moze byc razem z nauczycielem. To straszne ja go kocham a nie mozemy byc razem. Co mam zrobic??~Uczennica



Droga Uczennico!

Faktycznie znajdujesz się w dość kłopotliwej sytuacji, ale przecież nie ma sytuacji bez wyjścia, choć czasami trzeba go poszukać. ;)
Rzeczą oczywistą jest, że nie możesz okazywać swoich uczuć chłopakowi podczas trwania lekcji, przerw i podczas Twojego codziennego pobytu w szkole, niezależnie od tego czym się zajmujesz. Najlepiej także będzie, gdy nikt z Twojej szkoły i klasy nie dowie się o Twoich uczuciach. W końcu trudno będzie żyć wśród ciągłych plotek i mówienia, że "Ty masz u niego specjalne względy", prawda?
Natomiast po szkole możecie się spotykać, kiedy chcecie i gdzie chcecie, oczywiście uważając, aby nikt z Twoich szkolnych znajomych Was nie zobaczył razem.
Oczywiście bardzo wiele zależy także od niego i jego zachowania w szkole. Na pewno razem jesteście w stanie coś wymyślić.
Jeżeli naprawdę czujesz, że go kochasz, warto walczyć o tę miłość, niezależnie od tego jak długo.

Pozdrawiam,
Crazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x