sobota, 2 lipca 2011

Mam strasznie bóle głowy!


Siema. Macie świetnego bloga. A więc mój problem: Już od kilku lat mam bóle głowy. Praktycznie codziennie. Byłam kiedyś u lekarza,, ale stwierdzono, że nic mi nie jest. Bóle zaczęły się w wieku 7 lat. Do tego ranem mam zawroty głowy, chociaż w dzień też. I w kółko jestem blada jakbym miała anemię. Lekarka twierdzi, że to dlatego, że dojrzewam. Czy to może być coś poważnego? Czy przez te bóle może mi się psuć wzrok( mam wadę -6 i cały czas idzie do przodu)???

~Arise

 
Arise,
zacznę od końca Twojej wypowiedzi,mianowicie od wady wzroku. My, „minusowcy”, mamy takiego pecha, że póki rośniemy, nasza wada wzroku również rośnie. Dlatego powinnaś dbać o swoje oczyczytać przy punktowym, jasnym oświetleniu,a nie w łóżku przy lampce nocnej. Wiem, ciężko nie czytać w łóżeczku, uwierzcie mi, sama uwielbiałam to robić! Należy spożywać produkty bogate wwitaminę A- pomidory i marchew, nabiał i jajka. Ponadto bardzo dobrymi i smacznymi, małymi cudotwórcami sąjagody, które zawierają szereg witamin,dzięki którym nasz wzrok będzie lepszy. Jeśli chodzi o Twój główny problem-uciążliwe, ciągnące się od lat bóle głowy; moim zdaniem nie ma innego wyjścia niż wizyta u dobrego lekarza. Takich spraw nie należy i nie można bagatelizować! Jeśli mieszkach w małym miasteczku, gdzie np. jest jedna przychodnia, powinnaś udać się z osobą dorosłą do innego specjalisty. W większych miastach czas oczekiwania na wizytę u specjalisty ciągnie się jak włoskie spaghetti, ale jak już się dostaniesz, będziesz pod dobrą opieką. Pierwsze drzwi, do których musisz zapukać to lekarz pierwszego kontaktu i to on zdecyduje co dalej. Jeśli to jednak nie poskutkuje, pokusiłabym się o wizytę prywatnie. To kosztuje, ale lepiej się przekonać, że to np. zwykła, dokuczliwa migrena niż za pięć lat ma się okazać, że masz problemu na poziomie neurologicznym, przez zaniedbanie lekarza!
Opalenizna nie w modzie! Arise, ja jestem blada jak ściana od urodzenia i taka już moja uroda. Nie mogę i nie chcę się opalać, ponieważ mam bardzo jasną karnację, chociaż nie mam rudych włosów. Wykorzystaj to! Bądź naturalna, zatuszuj niedociągnięcia i ciesz się swoim wyglądem! No i pamiętaj o samoopalaczach! :)
Powodzenia,
BallerinaGirl.
BallerinaGirl (21:22)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x