sobota, 2 lipca 2011

Moja miłość do niego się wypaliła.

bez zbędnych wstępów, mój problem - na obozie w ferie zaprzyjaźniłam się bliżej z wcześniej już poznanym kolegą, spoko gadaliśmy itd, po obozie spotkaliśmy się raz, chodzimy do tej samej szkoły i mieszkamy niedaleko od siebie, piszemy esy i rozmawiamy na gg, jednak ja już powoli wracam do normalnego życia i nie wiem czy mam miejsce dla niego, nie to że go nie lubię, bo mnie intryguje, jest uprzejmy, inteligentny, ale chyba wolałabym żebyśmy byli kumplami, bliższymi niż kiedyś, obozowa miłość sie skończyła ... jak mu to powiedzieć ?
~patilla
  


Droga Patillo, 
Jeśli ta miłość już całkowicie się wypaliła i nie ma co liczyć na jej odnowę z Twojej strony, to po prostu spotkajcie się i wytłumacz mu na spokojnie, że bardzo lubisz go jako kolegę, ale nic z tego nie będzie. Nie proponuj mu tej stereotypowej `przyjaźni`, bo jest to irytujące. Ja natomiast zastanowiłabym się na Twoim miejscu, czy aby na pewno nie da się tego uczucia wznowić. Może wkradła się w Was monotonia i zaczęłaś się nudzić, po prostu ? A tak naprawdę w środku darzysz go nadal wielkim uczuciem i nie potrafisz wyobrazić sobie życia bez niego, co ? Pomyśl nad tym. 
Może wystaczy wprowadzić między Was trochę ekstremalnych zajęc i wszystko wróci do normy ? ;)
Pozdrawiam.
Rebell.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x