sobota, 20 sierpnia 2011

Jak trafić do jego serca?

Cześć dziewczyny! Mam problem z chłopakiem... otóż rozstał się ze swoją dziewczyną, ta dała mu w twarz. M (tak nazwijmy chłopaka) chyba cały czas sobie robi jakieś nadzieje, chodzi smutny... sęk w tym, że jeszcze niedawno napisał mi w liście, że się jej wstydził, bo była dużo młodsza (4 lata) i zarzekał się, że z nami byłoby inaczej. Podrywał mnie, patrzył się na mnie, teraz z resztą też. Koleżanki jakieś bajki o nas zmyślają, że się na siebie patrzymy tylko, a nie robimy nic w kierunku spotkania. Ja bym zrobiła, ale... jak ja będę tylko kimś, by zapomniał o swojej byłej? Jak wyzwie mnie tak jak ją (przez to się rozeszli) ?? Co mam zrobić, żeby o niej zapomniał? teraz jesteśmy przyjaciółmi. wtedy, kiedy pisaliśmy do siebie te wiadomości, padły odważne słowa, że zawsze się mu podobałam, że piękne mam oczy, dłonie i inne takie. Jestem w nim zadurzona bardzo, bardzo długo i wszyscy dziwią się, że nie jesteśmy razem. mnie tylko intryguje ta jego była, zaznaczam że jestem jej dobrą koleżanką i mogę z nią pogadać. pomóżżcie :( jak trafić do jego serca??

~zakłopotana


 

Kochana Zakłopotana,
Czytając to zastanawiałam się, czy aby na pewno znasz dobrze tego chłopaka. Odrzuca mnie od niego sam fakt, że będąc ze swoją eks, mówił Tobie że się jej wstydzi. To najokropniejsze, co może być - obgadywać własną dziewczynę z inną. Bardzo źle to o nim świadczy. Podrywał Ciebie, czyli ją zdradzał (proste rozumowanie). Czy chciałabyś, by będąc w związku z Tobą, robił to samo z inną dziewczyną?
Drugą zastanawiającą kwestią jest - cytuję - "
Jak wyzwie mnie tak jak ją (przez to się rozeszli) ??" Wyzwał ją? Wybacz, ale to kolejna rzecz która mnie odtrąca. Wiem, że będąc zauroczoną w chłopaku, zwracamy małą uwagę na jego wady, lecz postaraj się spojrzeć obiektywnie. Pamiętaj, że w każdej chwili to Ty możesz stać się "ofiarą macho", który skacze z kwiatka na kwiatek (żeby mu go kiedyś nie zabrakło...) Oczywiście nie znam Twojego M., więc nie mogę nic więcej o nim powiedzieć niż to, co wyczytałam.
Od siebie radziłabym Ci go dobrze poznać. Rozmowa z jego byłą może nie być przyjemna dla niej samej, toteż odradzam, chyba że dziewczyna nie będzie miała nic przeciwko. Pamiętaj tylko, że opinie innych ludzi są mniej wartościowe niż Twoja własna. Poznaj go. Dużo z nim rozmawiaj, bądź szczera. Pytałaś konkretnie, jak to zrobić by przestał o niej myśleć. Nie rozumiem... prawi Ci komplementy, ale nadal myśli o byłej? Nie wydaje Ci się, że to co najmniej dziwne?
Jeśli po tych rozmowach i "podchodach" nadal będziesz uważała, że jest to chłopak dla Ciebie, kontynuuj waszą znajomość, a z czasem on sam zapomni o byłej. Pytasz jak trafić do jego serca. Skoro mówił Ci tyle pięknych rzeczy, z pewnością już trafiłaś. Pamiętaj tylko o tym, co pisałam na początku - czy aby na pewno warto...?
Pozdrawiam,
Zośka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x