niedziela, 21 sierpnia 2011

Jak zagadać?

Otóż to - Zaczęło się tak:
W tym roku do mojej szkoły (jestem w 6 kl.) przyszedł pan X. Jest on w moim wieku, niestety nie chodzi on do mojej klasy. Bardzo mi się on spodobał, lecz po jakimś czasie o nim zapomniałam. Moja koleżanka, czyli rywalka (nie za bardzo jej lubię) powiedziała mi w kim się zakochała i to był waśnie X. No i wtedy ja się w nim tak na serio zabujałam. Pełniłyśmy tak jakby rywalizacje. Ona jest śmiała, a ja nie. Postanowiłam zdobyć jego nr. gg przez mojego kolegę nazwijmy go Y. On powiedział że nie ma gg (nie ma go również na naszej-klasie).Pan Y zapytał się go przed w-f (chłopacy z mojej klasy i jego mają razem w-f). Potem był dzwonek i poszłam na lekcje. Po w-f pan Y podszedł do mnie i do tej niezbyt lubianej przeze mnie koleżanki- rywalki i śmiejąc się powiedział: "Zabujałyście się w geju!! hahaha. Wiecie jaki to pedał jest!?!!!". Zrobiło mi się przykro. Porozmawiałam z moją przyjaciółką i doszłam do tego, że nie wierzę panu Y. Potem przed lekcją pan Y (on jest bardzo zaczepny) powiedział że to moja, jeszcze inna koleżanka panna Q zabujała się w panu X.. Bo w tej Q się wszyscy prawie chłopacy bujają i ją zaczepiają. A jakiś chłopak przychwycił liścik jej do tej mojej rywalki, że panna Q zerwała z jakimś chłopakiem, a Y pomyślał, że ona z X chodziła i wszyscy chłopacy teraz tak myślą. No i Q jest na mnie zła, a ta moja rywalka oczywiście też nie wiadomo za co. No i ta rywalka jest na niego wkurzona, a panna Q dla szpanu poszła do X i go klepnęła i powiedziała "Mam cię w d***e!!" (on nie wiedział o co jej chodzi). No, ale że one 2 są na mnie złe to się tym nie przejmuję. Co myślicie o tej sytuacji?
Mam pytanie:
Jak do niego zagadać (on nie ma gg ani n-k)?

Co myślicie o tej sytuacji??

Pozdrawiam całą waszą załogę i czekam na odpowiedź,
Pani od X


~Pani od X

 
Kochana!
Sytuacja jest skomplikowana. Musiałam przeczytać tekst kilka razy, żeby zrozumieć ;). Nie rozumiem tylko, czemu te dwie dziewczyny są na Ciebie złe. Dlatego, że ty zapytałaś Pana Y. o Pana X.? Ale skoro się tym nie przejmujesz, to dobrze. Prawidłowo ;).
Zastanawia mnie, czemu twoje zainteresowanie nim się pojawiło wtedy, gdy Twoja rywalka powiedziała Ci, kto się jej podoba. Może to nie jest ‘zakochanie’ tylko chęć rywalizacji..?
Jak zagadać?
Pod byle pretekstem. O godzinę na przykład. Uśmiechaj się do niego, patrz mu prosto w oczy. Może macie wspólnych znajomych? Ułatwiłoby to znacznie sytuację ;). Może chodzi na jakieś koło zainteresowań, np. w szkole?
Jeśli masz okazję, zagadaj, kiedy będziecie sam-na-sam. Wtedy masz pewność, że nie zrodzą się plotki, a chłopak będzie sobą.
Tematów do rozmowy jest cała masa. Zainteresowania, zwierzaki, ciekawe wydarzenia, muzyka. Wszystko zależy od Ciebie. Jednak… najtrudniej zacząć. Bądź sobą i nie denerwuj się, bo chłopak to wyczuje ;).
Do odważnych świat należy,
Pozdrawiam.
Małpa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x